NA Jeugdsentiment: Casio retro chrono

Omdat mijn zoon voor zijn verjaardag een horloge wilde waar hij ook mee kan zwemmen ben ik op zoek gegaan naar een leuk model en uitgekomen bij een Casio. 10atm, wijzers met lume en een lunette. Helemaal top en hij is er erg blij mee.

Tijdens de zoektocht bleef ik regelmatig hangen bij de Casio classic chrono’s. Net als velen heb ik er lang geleden een gehad en ik kon het niet laten om er een te bestellen. Gekozen voor het model (A168WA-1YES) dat het meeste leek op het horloge dat ik vroeger ook had.
Vol verwachting haalde ik het horloge uit de doos, maar ik schrok een beetje van de afmetingen. In mijn herinnering was het een stoer en stevig horloge, maar als ik hem nu om doe. Tja , oordeel zelf

!

Wat vinden jullie.
Te klein, of hoort het nu eenmaal zo?

12 likes

Ziet er prima uit.
De seal mag er af :grin::+1:

Ja hoor, kan prima. :+1:

Mijn beste,

Zit als gegoten!!
Geniet derhalve met volle teugen van deze Nostalgische Modernist!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Perfect !!

Dank voor jullie reacties.
Mischien moet ik er even aan wennen.

Los van het feit dat je horloge prima past valt het me op dat je een goede huid hebt voor iemand van 48.

:grinning: seal kan er inderdaad af.

2 likes

Staat prima ! Houden wat mij betreft.:+1::sunglasses::slightly_smiling_face:

Niets mis mee. :+1:

Prima horloge! Ik heb de mijne ook nog steeds (meer dan 25 jaar volgens mij) en gebruik hem tegenwoordig voor tijdens het klussen of hardlopen. :+1:

gaaf juist… ik had hetzelfde met de calculator versie. Maar vindt die maat juist mooi…

In mijn herinnering hingen de kapstokken van de lagere school veel hoger dan toen ik de school na vele jaren weer eens bezocht en leek het lokaal ook ineens veel kleiner :wink:

Zo’n LCDtje is pure jeugdsentiment en staat je prima.

1 like