NA: Jingle Bel Canto

Voor mij is dit geen oyster band horloge, dus probeer ‘m zeker eens op een mooie leren band. Verder kan ik er niets op aanmerken. Fantastisch wat ze hiermee weten te doen, prachtig stuk!

1 like

Weer een kek horloge man! Geniet ervan!!
En kom graag door met meer foto’s

1 like

Mooi proficiat

1 like

2 jaar geduld wordt beloond, heel mooi horloge, ziet er geweldig uit! Maar de hamvraag: hoe klinkt die, als christmas bells? (,-

1 like

Mooi en apart horloge. Gefeliciteerd

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd! Goede antireflectiecoating ook zo te zien!

1 like

Bijzonder horloge, gelukkig draag jij hem, ik zou er niet happy mee zijn. En dat hoeft dus ook niet!
Geniet ervan. Veel geduld goed beloond. Proficiat

1 like

Dank allen :pray:

Ga ik doen! Van zodra ik wat afwisseling wil. Ik heb al een blauwe Colareb klaarliggen. :grin:

Die 20 gram (van de Behrens) is zonder de strap. Volgens Fratello weegt de 20G 34gram all-in. Maar ik denk niet dat ik het verschil zou voelen. :yum:

Gelukkig niet! :laughing:
De eerste dag heb ik hem uren om mijn pols gehad, zonder dat ik iets hoorde. Ik dacht dat hij enkel exact op het uur iets liet horen, en dat ik telkens te laat was.
Bleek uiteindelijk dat de Bel uitstond. :man_facepalming:
Het is dus een zachte ‘ping’, helemaal niet luid, maar je merkt het wel.

Klopt! Goed opgemerkt, je kunt echt prima ‘in de diepte’ kijken.

4 likes

WAUW :heart_eyes:

1 like

Supergaaf en het wachten waard blijkt wel.
Geniet ervan!

1 like

Hele mooie variant van een op zich al erg mooi en bijzonder horloge. Draag hem met trots! :+1:

1 like

Prachtig @wimm5 , zeker het lange wachten waard. Bijzonder en bijzonder mooi horloge. Geniet er van :+1:t2:

1 like

Mooi horloge, alle detail zijn doordacht. Veel plezier ermee

1 like