NA: Jingle Bel Canto

Op Jingle Bells dag heb ik deze Bel Canto eindelijk kunnen uitpakken. Dit horloge heeft een lange aanloop gekend voordat hij hier onder de kerstboom is beland.

Een kort overzichtje:

1 november 2022: de originele blauwe Bel Canto werd aangekondigd. Mooi was die! Even getwijfeld (voor de goede orde, dit zou toen veruit mijn duurste horloge aankoop zijn). En voor ik het door had, was die uitverkocht. :grimacing:

15 januari 2023: “The Bel Canto returns in 4 new colours”. Ooh, niet meer twijfelen nu, enkel de kleuren waren niet zo sprekend als die blauwe.

24 januari 2023: “Great news! Your Bel Canto order is confirmed”. Ik kies voor de zalm kleurige dial. December 2023 is de leverdatum! Ouch, een jaartje wachten, maar we hebben geduld. :man_in_lotus_position:

3 augustus 2023: “Your new delivery date will now be April 2024”. Vervelend, maar we hebben geduld. :man_in_lotus_position:

31 oktober 2023: ik stel me kandidaat voor de Wave Edition, een serie van 147 horloges met een schitterende dial/kleurstelling. Blauw! :blue_heart:

16 november 2023: bevestiging voor de Wave Edition! Leverdatum augustus 2024. Ik kan mijn oorspronkelijk order swappen. Hoppa, en nu is het wachten. :man_in_lotus_position:

22 juli 2024: “there were some issues with the colour of the first sample”. Niet elk blauw is mooi blauw blijkbaar… CW kan geen leverdatum bevestigen. Nog maar even wachten dus. :man_in_lotus_position:

23 september 2024: leverdatum wordt december 2024. :partying_face: Nog even geduld. :man_in_lotus_position:

En hier zijn we: “it’s time!” :joy:

Gisteren onder de kerstboom en vandaag de ganse dag gedragen.

Bracelet draagt goed en heeft een leuke taper. Het horloge is 41mm met 48mm l2l. Toch toont hij groter dan hij in werkelijkheid is. Gelukkig is hij volledig titanium, dus een lichtgewicht (echter geen 20 gram :sweat_smile:).

Over de Wave edition:

• this is meant to be a multi-layered visual expression of the 585 hz chime, a D note.
  • The color is a vibrant blue-green, which happens to be the “complementary” color of the 585 nanometer wavelength in a CIE color space.
  • The caseback uses curved waves. In the center is a treble clef staff with the D5 note, the same as the chime.

Ik zal nog wel betere foto’s nemen met daglicht.
Maar ondertussen zijn we hier enorm blij mee!

Prettige kerstdagen HF!

117 likes

Prachtig horloge. Heel veel plezier.

1 like

Heel mooi. Proficiat met deze NA :sunglasses:

1 like

Bijzondere aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Prachtig horloge, geniet ervan :wink:.

1 like

Gefeliciteerd!
Veel (kerst)plezier.

1 like

Geweldig mooie aanwinst…een echte Ster! :sparkles:

1 like

Mooi NA weeral :+1:

1 like

Gaaf horloge, mooi die wave dial ook, geniet ervan!

1 like

Mooi dat je hem dan toch hebt kunnen bemachtigen. Veel draagplezier.

1 like

Prachtig Wim, gefeliciteerd!
Mooie combi met de Behrens :ok_hand: 2 unieke horloges.

1 like

Wat een heerlijke wijzerplaat. Je bent op dreef Wim :heart: :+1:

1 like

Wat een geweldige aanwinst!

1 like

Mooie aanwinst,wel ff geduld gehad :+1:t2:

1 like

Supertof ding! :+1:

1 like

Wow Wim, dat was het wachten waard :ok_hand: :star_struck: Heel veel draag-, luidter- en kijkplezier

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!:ok_hand:

1 like

Ge-wel-dig, wat een knaller deze versie!! Congrats en fijne dagen kerel :pray:

1 like

Wow gaaf :dizzy::ok_hand:t3:

1 like

Het duurt effe, maar dan heb je ook wat.

1 like