NA: JLC Polaris Memovox

Heel erg stijlvol! :+1:

Geniet ervan!

1 like

Wauw, Heel bijzonder! Prachtig!
En een interessante complicatie, die memovox.
Jij kan nu eitjes koken ik stijl :ok_hand:t5:.
Wat maakt sjeesjèr lekoeltre toch interessante horloges zeg.

Goed dat je deze niet hebt laten passeren!

1 like

Wat een pracht :ok_hand::ok_hand:

1 like

Maak maar geen zorgen de stickers komen snel af😜

1 like

05

Tof horloge. Gefeliciteerd met de aanwinst

2 likes

Veel plezier met deze JLC, echt een sieraad om de pols. :ok_hand:

1 like

Oeh één van de mooiste NA’s van de afgelopen tijd! Wat een toppper!

1 like

Mooi horloge gefeliciteerd! Jaeger-leCoultre blijft toch op eenzame hoogte staan, zeker qua uurwerken.

1 like

Een schiterend horloge.
Proficiat met je JLC.
heel veel draagplezier gewenst.

1 like

Ik las in je andere topic inderdaad dat je toch had besloten hem te gaan halen toen de dealer belde. Uitstekende keuze, want wat is hij gaaf! Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier er mee!

1 like

Heel mooi en stijlvol👌🏾

1 like

Heel mooi…gefeliciteerd!

1 like

Prachtig horloge. Of het verstandig is om de stickers te laten zitten is discutabel. Bij Rolex horloges heeft dit bij veel horloges geresulteerd in “pitting” corrosie, door de vochtophoping onder de sticker.
Dit is de reden dat Rolex van de groene deksel stickers is afgestapt (aangezien iedereen deze liet zitten).
Een paar kleine krasjes zijn eenvoudiger te verwijderen dan corrosie, dus is er nauwelijks reden om de stickers te laten zitten, tenzij je spoedig wilt doorverkopen, maar in jouw geval lijkt me dit niet erg waarschijnlijk.

Stickers rondom, en zelfs op het glas staat wel erg knullig, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

1 like

De stickers gaan sneller eraf dan je denk. Ik denk nog geen twee weken is alles eraf. :wink:

Draag hem met plezier en als je hem inruilt, neem dan die uit 1968, die kost niet veel meer :wink:

1 like

Mijn vaut. Sorry.

1 like

Sorry? Het was maar ter kennisgeving👍

1 like

Heel mooi, veel plezier hier mee.

Niks voor jou? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

@vierport ik heb hem toch gehaald

En voor @Brick @XXoF @Paraflex paar foto’s met eerste sticker eraf :grin:

8 likes