NA: JLC Polaris Memovox

Na lang wikken en wegen en meerdere keren gepast te hebben (wel de gewone versie zonder alarm). Is het vandaag toch zo ver gekomen. Ik ben al ruim meer dan 10 jaar verliefd op dit model. In 2008 bracht JLC de tribute to polaris uit.

Ik kon hem kopen maar ik zag er toch van af. Achteraf heel veel spijt. Maar dat gebeurd mij wel vaker. Zoals met de zenith daytona voor slechts 3K toen😫 that’s life.

Toen ze in 2018 dit model opnieuw introduceren. Moet ik hem hebben!! Gelijk AD’s opgezocht. Op allerlei lijstjes laten opzetten maar no luck. Ze zeggen: via online JLC maak ik meer kans. Maar ik wil het eerst zien.
Heb alleen de date versie kunnen passen maar wil toch de watch eerst zien. Zien is geloven. Inmiddels 1,5 jaar verder en ik had de hoop al opgegeven en ging andere horloge zoeken. Opeens kreeg ik een belletje en nu heb ik hem om mijn pols

Genoeg ge@&€. Nu de plaatjes. De lume is ook niet verkeerd. Had hem wel nog feller gewild.

Enjoy

Oh ja, nog 1 opmerking. Ik heb de stickers er niet van afgehaald. Ik laat ze lekker erop zitten totdat ze zelf er van af gaan. :grin:… ieder zijn ding, ieder zijn ritueel

107 likes

Heel erg mooi man! Laatst mocht ik een tijdje de alarmversie dragen. Indrukwekkend eenvoudig en hoge standaard. Geniet van het dragen!

1 like

Veel plezier en de aanhouder wint. JLC is een prachtig merk en de memovox een iconisch horloge! Draag hem in gezondheid.

1 like

Heel gaaf! Gefeliciteerd! De blauwe staat bij mij op “het lijstje”

1 like

Super gaaf horloge! echte klasse en vakmanschap zit er onder de wijzerplaat.
Genieten!

1 like

Schitterend mooi!:+1::heart_eyes:

1 like

Wat een knap ding. Hij is wel best aan de maat, of lijkt dat zo?

1 like

Prachtige aanwinst en het wachten waard, nu alleen nog maar genieten.

Veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Valt wel mee. 42mm ligt aan mijn foto denk ik :grin:

1 like

Gefeliciteerd! Erg mooi!

1 like

Wat een PRACHTIG horloge, heerlijk stijlvol niet proleterig, mooi uurwerk met zeldzame complicatie! What is there not to like?

Geniet ervan in goede gezondheid!

2 likes

Van harte
Proficiat!!

Echt een heel mooi horloge. Topper!
En zoals ik al eerder aangaf IMhumbleO de mooiste Polaris en enige echte.

Goede keuze!

Geniet ervan! En dat van die stickers zal ik maar negeren. Nee toch niet. Doe 1 keer anders en haal hem uit de stickers!!!:see_no_evil: die fotos zien er niet uit!

:beers:

1 like

Vet apparaat :+1::+1:

Maar inderdaad, die stickers moeten er wel vanaf :joy:

2 likes

Hier nog even een filmpje, en dat taaltje doet het hem gewoon, dan krijg je er nog meer gevoel bij.

2 likes

Heeeeeel erg mooi !
Al het wachten waard !
Proficiat :+1:

1 like

Prachtig filmpje. Had ik nog niet gezien
Bedankt voor het delen!!

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst .

1 like

Mooi! Veel plezier ermee!

Er zit zelfs een sticker over het saffier??! Kom op, als dat zo is, moet die eraf!!

3 likes

Top, veel plezier ermee!!! :smiley::+1:

Dat is dus deze, vandaar Memovox :slightly_smiling_face:

2 likes

Gefeliciteerd :ok_hand::ok_hand:

1 like