Na. Jlc Reverso tribute

Zo. De collectie is voor mijn beeld bijna compleet. Maar goed kun je ooit stoppen?

De Reverso sluimert al jaren. Maar de normale heeft helaas t stigma ouwe l***** klok te zijn al kan ik me herinneren dat een vrije jonge zuiderbuur er ook een heeft/had maar wie was dat ook alweer?

Vond de normale al mooi voordat ik de zep kocht toen ook al gepast? Of was dat al ten tijde van de Explorer? Ik weet t niet meer maar dan mag er wel een pakweg jaartje bij dat ik m cool vind. Het omklappen. De ‘klik’ en ook de historie geweldig. En los daarvan, van de historie vd Reverso heb ik JLC ook gewoon hoog zitten als uurwerk maker en hebben zoals jullie wellicht weten toch ook aan hele grote merken geleverd. Pp,vc en ap om maar wat te noemen.

Paar weken geleden een meeting gehad en ik twijfelde tevoren een beetje over de maat want altijd gedacht dat de medium zo een beetje t grootste qua maat was wat ik kon hebben. Maar nee de Reverso van @Bwatched paste. En de blauwe plaat maakt m veel speelser en ‘jonger’ dan de standaard Reverso. Damn. En dan toch de twijfel gaan we voor de Jlc of toch voor een Milgauss die ik ook heb omgehad toen?? Uiteindelijk toch voor de Reverso gekozen. Is eens een keer wat anders.

Ik ben voor 2020 wel klaar dacht ik zo.

Genoeg gelu** pics.

98 likes

Erg cool. Hoort erbij in elke collectie.

Prachtig horloge! Dat zal een blijvertje zijn!

Schitterend, wat een pracht exemplaar. Gefeliciteerd met de NA, hopelijk kun je hier lang van genieten (zonder weer de kriebels voor iets nieuws te krijgen).

Schitterend mooi :ok_hand:

Klassieke beauty… in een prachtige kleurstelling!

Super hoor :+1:t2::+1:t2:

Prachtig! :heart_eyes: Van harte! :smile: :+1:

Fraai hoor!:ok_hand:

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

Mooie klassieker.

Klasse! :sunglasses:

Gewoon helemaal top!
Van harte gefeliciteerd met deze pracht aanwinst.

Oelala prachtig hoor :ok_hand:

Wonderschoon!

Schitterend horloge :ok_hand:t2:

Supermooi. Gefeliciteerd!

Wow!!!

Heel mooi!

Nice!