Mijn vrouw was jarig. Het werd tijd voor een echt horloge. Wat is er mooier dan een Jaeger Reverso om de pols van de vrouw van wie je houdt?
Zoals jullie gewend zijn van mij, een slechte foto:
Mijn vrouw was jarig. Het werd tijd voor een echt horloge. Wat is er mooier dan een Jaeger Reverso om de pols van de vrouw van wie je houdt?
Zoals jullie gewend zijn van mij, een slechte foto:
En de foto nog op de kop ook, maar door HF wordt hij dan weer op zijn zijkant gezet
Niettemin, een wonderschone klassieker. Persoonlijk vind ik hem veel leuker dan de andere voor dames voor de hand liggende optie: een Cartier Tank. Super aankoop!
Ik dacht dat zo’n Reverso over zijn lengte as draaide?
Gefeliciteerd met de mooie aankoop voor je vrouw. Om elke pols staat een reverso goed.
Hopelijk mag ze hem lang in gezondheid dragen.
Is deze niet wat aan de forse kant voor een dames pols?
Ik heb eens een Reverso gepast en die vond ik best flink
aan de pols.
Maar misschien was dat de grotere uitvoering.
“Reverso-Reverso”
Mijn beste,
Dat is een elegante geste!!
Verheven schoonheid voor uw schone madam!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis.
Top!
Zou jij hem niet ook in een maat kopen die je zelf ook kunt dragen?
Good thinking!
Aan die hand te zien is het ook niet echt een XL.
Jaeger-LeCoultre Classic Reverso watches are now available in three different sizes (Small, Medium, and Large, intuitively enough) with no sub-seconds register. The result is a very clean and, well, Classic version of the Reverso; the Small model is powered by a quartz Jaeger-LeCoultre caliber 657, and the Medium and Large models with something new in the Reverso family: the self-winding caliber 965 (the Reverso is generally associated with hand-wound movements
Prachtig, een gelukkige verjaardag toegewenst !
Het is de kleinste mechanische uitvoering, de damesversie. Staat haar geweldig!
Mooi klok hoop dat je vrouw er blij mee is. Mvg menno👍
Prachtig chique horloge en fantastisch cadeau.
Jouw vrouw boft maar met jou. En andersom wellicht ook? Van harte!
Prachtig cadeau daar zal jou vrouw blij mee zijn .