Na: jlc tribute to polaris

Volgende x als je bedenkt om naar rotjeknor te rijden, bedenk je je gewoon en kom je op de koffie bij @amusicar en mij :slight_smile:

2 likes

Gefeliciteerd met een prachtige JLC,
en voor terug naar die tijd : link naar of plaats gewoon de diverse reviews en beschrijvingen van dit horloge toen het uitkwam want er zit zeer veel historie aan vast ! Net als de andere Tributes van JLC uit die tijd trouwens.

claim jij maar direct de draad ; Terug naar die tijd ( minstens 10 jaar oud en nog steeds geliefd )

1 like

Prachtig :star_struck: veel draagplezier gewenst :+1:

2 likes

Ben net in Hilversum geweest :innocent:

Jongeuh! Koffie stond/staat klaar voor je, weet je toch

1 like

Wat een knaller! :star_struck:

1 like

Jaaaaaa. Deze vind ik heel erg tof. Net als de JLC Tribute to deep Sea. Dat vond ik ook al zo een toffe heruitgave. Super mooi en echt wat anders.

1 like

Haha, hopelijk is je dame mild…
Maar een prachtig horloge, geniet met volle teugen en laat hem hier regelmatig zien svp. :wink:

1 like

:heart_eyes:

1 like

Heel mooi en cool horloge!

Een horloge met hart en ziel. :+1:

Geniet ervan!

1 like

Die was samen met McKip naar het verleden gegaan toch?

2 likes

Gaan we nog een mooie pols foto tegemoet zien?

:ok_hand::sunglasses:

1 like

Prachtig horloge van een Prachtig merk!! Proficiat en laten we hopen dat oooooit oude tijden weer kunnen herbeleven (in welke vorm dan ook)

2 likes

Congrats kerel - topding.

2 likes

Oef, ik heb nog een paar keer naar je foto’s gekeken, maar wat een gave aanschaf! Echt een prachtexemplaar, geniet ervan.

1 like

Heel erg mooi! Gefeliciteerd

2 likes

Haha :joy: … geniet tot die tijd van het mooie horloge

1 like

Wat een ding zeg! Van de foto’s van voren zou je nooit denken dat hij zo’n enorm glaswerk heeft. Hij staat je vast goed. Gefeliciteerd!

1 like

Zal er morgen even een bij daglicht maken, check ook even de tijd van de wekker; dat wordt lachen zo op de bank met vrouwlief

3 likes

:rofl:

Dat maakt een lekker geluid. Ik heb ooit een amvox 1 gehad. In principe hetzelfde. :sunglasses:

Staat je goed!

2 likes