NA: joie de vivre met smiley Tudor BB

Heel mooi, gefeliciteerd!

Over de squale, die had ik (heb ik nog) voor mijn Tudor Black Bay. Het kan aan mij liggen, maar kleine kans dat ik die nog veel polstijd krijgt.
Echt magnifieke kwaliteit heb je gekocht!

Prachtig horloge. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel plezier ermee.

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Gewoon mooi ding! Enjoy!

Gefeliciteerd met deze prachtige Smiley :star_struck:

Gefeliciteerd, de mooiste BB !

Nee, niet rond Wilsdorf zelf, want die hoort tot de top 100 cleverste marketeers wereldwijd ooit. Maar het is meer het gedoe rondom Rolex en Tudor van de laatste jaren. Prima horloges, maar de discussies eromheen worden snel bosbranden. De investeerders en flippers hebben de boel fors opgeschud en duurder gemaakt. Gelukkig wordt het weer wat rustiger. Moet ook wel, want er zit een forse recessie aan te komen en daar gaan alle markten kilo’s in verliezen.

1 like

Subs met korting :sunglasses:

Daar zou je inderdaad gerust een krat bier op kunnen zetten. 't Is wel maf dat zowel Rolex als Tudor extra productiecapaciteit hebben gepland om aan de grote vraag te kunnen voldoen. Da’s dan een tikkie laat. Maar de kans op reële marktprijzen zoals voorheen (stalen Submariner beneden de 6000,- en Black Bay beneden de 4000,-) zal iets groter worden. Dan hoor ik zeker tot de kopers. Bliksems, ik zit nou al te kwijlen als ik bij Chrono24 kijk … Tudor Black Bay Heritage 79220R | Ref. 79220R Watches on Chrono24 Quint heeft inderdaad wat aangewakkerd.

1 like

Gefeliciteerd, erg mooi!

Ze hebben hier in t blauw gestaan voor minder dan 2800 euro. ( de eerste generatie )

De metas die is hier van eigenaar gewisseld voor minder als 3000 euro

Zou erg mooi zijn

Ja, in Engeland zag ik omgerekend ook ongeveer die prijs. Dat waren tenminste realistische bedragen. Nou is 't een gekkenhuis. Zonde van 't geld, laat eerst maar afkoelen. Ah, de verkoper? Zou mij slecht af gaan, waarschijnlijk kocht ik dan weer eenzelfde model terug, of exact hetzelfde ding van degene die 'm van me had gekocht.

Het valt mee met de markt. Tudor is een beetje aan t afdruipen qua prijzen gekte, net als Rolex ( op sommige modellen na )

Alleen op chrono24 denken veel verkopers nog steeds de hoofdprijs te kunnen krijgen, die prijzen zijn niet reeel.

Ja, zijn inderdaad hoog, vooral die rond de 5000,-, da’s veulsteveul. Maar er zitten smakelijke klokkies tussen, diverse z.g.a.n. Eentje met ETA 2824 en stalen band zou ik wel willen, met doos en papieren en zo. Prijzen zakken in, dus er is hoop.

Gefeliciteerd. Met van alles, als ik het zo lees. En veel plezier van de tudor. Smiley face for the win, dat hadden ze moeten houden.

1 like

Vind iemand die naar je lacht zoals deze mooie Tudor naar jou lacht :grin:.

Gefeliciteerd en staat je goed!

Gefeliciteerd, veel draagplezier!

Die is lekker hoor. Staat je goed!

Van harte!

Verkoop die Squale binnenkort aan mij voor een forumvriendenprijsje :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee serieus, ik heb een black-on-black G-Shock die ik tijdens werk draag. Ik wissel dus sowieso geregeld van horloge in het kader van beschadiging preventie.

Daarnaast koop ik horloges vaak bij een speciale gelegenheid/gebeurtenis. Zo heb ik bijvoorbeeld een Seiko Alpinist gekocht op vakantie in Spanje. Als ik die omdoe denk ik daar aan terug.