NA: joie de vivre met smiley Tudor BB

Het werd de hoogste tijd mezelf weer eens te trakteren op een horloge. Heb namelijk op professioneel vlak wat hobbels genomen, knopen doorgehakt en ben andere wegen ingeslagen. Een prima excuus dus!

Mijn verzameling bestaat in de basis uit Seiko aangevuld met Tissot, Bulova en Casio. Meer van hetzelfde kan nooit kwaad maar aan de andere kant doet verandering van spijs eten. Het werd een zoektocht…

Avonden heb ik besteed met speuren op de bekende verkoopwebsites en het blauwe gedeelte van dit forum. Bij gewekte interesse de geschiedenis van het merk uitgeplozen en me verdiept in verschillende kalibers. De twijfel bleef aanhouden, daarom besloot ik mijn licht eens op te steken bij Jaap van Ten2Two.

Werd het een chronograaf, een duiker of gaan we toch luxe Zwitsers? Na diverse modellen gezien en om de pols geprobeerd te hebben besloot ik toch het spaarvarken leeg te schudden voor de Tudor Black Bay smiley.

Een mooi merk, het kort geleverde ETA uurwerk, de burgundy red bezel die echt anders is dan wat ik al in de verzameling had en zeg nou zelf, smoelt lekker toch?

Die Squale komt later nog wel…

97 likes

Gefeliciteerd, de originele Black Bay!:+1:
Veel plezier ermee!

2 likes

Ja, die zag ik voor het eerst in een etalage in Engeland (Norwich, 2014 of 2015) en dat ding trok me als een magneet. Nooit gekocht, want ik ben niet zo kapot van de Wilsdorf-marketing, maar elke keer als ik er eentje zie krijg ik lichte jaag- en koopdrang. Erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Chapeau.:ok_hand:
Mooie aanwinst hoor!!
Ik kan mij goed voorstellen dat je voor deze Tudor hebt gekozen!!
Veel draagplezier.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooie uitkomst van intensief speurwerk en goed gekozen beloning! Veel plezier met je BB.

Mooi! Succes met je huidige werk.

Dat ziet er goed uit! Gefeliciteerd en veel geluk met de veranderingen :grinning:

Gefeliciteerd! Mooi

Gefeliciteerd! Mooie aanwinst. Geniet evan.

Gefeliciteerd met je mooie NA en welkom als Tudorist

1 like

Nice! Veel plezier met je Tudor! :hugs::pray:

Gefeliciteerd

Gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst

Prachtig met die Burgundy bezel! Gefeliciteerd!

Wat een prachtige kleur! Veel draagplezier gewenst :grin:

Mooi horloge gefeliciteerd!

Dank allemaal! Deze gaat de pols de komende tijd niet veel verlaten.

Heb ik het weer even aangewakkerd! Wat voor marketing is dat? Rond zijn persoon?

1 like

Mooi hoor! En deze zijn door elke gesjeesde ex-pro horlogemaker :innocent: te servicen, ook nog. Enige dat er nodig is zal hooguit een nieuwe opwindveer zijn, verder bulletproof. Is de allerhoogste graad ETA trouwens, zie je niet vaak.

1 like

Wat een prachtig horloge. Gefeliciteerd.

Gefeliciteerd met de smiley