NA, jouw ex!

Ik sluit me daar volledig bij aan haha…

1 like

Echt…haha ok dat is dan nummer 2 die ik hier heb en ook van hem is geweest…

1 like

image

Gelukkig ligt de waarheid in het midden. :grin:

1 meter 80, 80 kilo.

1 like

Stuk meer in verhouding dan ik ben. :joy:

1 like

Met andere woorden verklap je nu dus dat ik dat dikkertje uit t GIFje ben…
:slight_smile:

Onbelangrijk want ben super blij met de Airman!

2 likes

Mooie aankoop. Een horloge die je van ver herkent. Mooie kleurstelling ook. :+1:

1 like

Haha, wat een enthousiasme. Leuk!

1 like

Prachtig exemplaar. Kan me wel voorstellen dat er al vele zijn die zich daar aan hebben vergrepen.

1 like

Zag hem volgens mij al in WDWV, maar mooi ding zeg !! Heb me nooit geinteresseerd voor Glycine maar had al even teruggescrolld voor deze! Veel plezier ermee!

1 like

Nice! Gefeliciteerd.

En door je schrijfstijl kan ik je berichten nog steeds niet lezen zonder ook je stem te horen :joy:

Thanks he Mannen van de Tijd

3 likes

Gefeliciteerd blijft een mooi horloge.
@WristCandy is die ook nog even geweest.

1 like

Damn mijn ex? Nee toch! Gelukkig niet … :beers:
Wel een hele mooie NA, puike foto’s ook. Ik wens je er veel draagplezier mee. :ok_hand:

1 like

Mooie Airman Hans :+1: en je zoon ook weer gelukkig met zo’n gouden klatser om zijn pols :grin:

1 like

Mooie aankoop en veel draagplezier!

1 like

Gave Airman! Leuk geschreven ook en mooie foto’s, leuk zo op die globe :+1:

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Geweldig mooi horloge! :smiley:

1 like

Ok ze ligt in de kluis en dus hoort ze dit niet, gelukkig want je beledigd haar wel gok ik zo.

Een zoals jij dat noemt “een sletje” is gewoon opzoek naar ware liefde. Zolang die niet gevonden is zal ze van pols naar pols gaan.
Maar eenmaal die ware liefde gevonden zal ze trouw aan zijn pols blijven en niet meer verder zoeken.

Kijk, daar benoem ik waarom ik zeker weet dat ze bij mij zal blijven! Ja, want echte pols liefde zal ik haar geven en niet alleen maar pols-lust!
Daarom zal ze hier blijven.

Ps, en wtf waarom ZE …
het is overduidelijk een hij ----> airMAN.

3 likes

Ik vind jouw enthousiaste en positieve posten altijd heel leuk om te lezen :+1:t3:

Al kreeg ik hier wel een beetje de kriebels van:

:thinking::wink:

1 like

Is ook wel beetje de bedoeling van het zinnetje, kan zowaar weer wat slappe klets teweeg brengen.

Dank je wel, draag graag bij aan een positieve sfeer.

1 like