Wederom een NA van mijn kant.
Waarom? Omdat het kan en omdat ik wederom dol enthousiast ben!
Wat hebben we aan de haak geslagen vraag je?
Nou met redelijke waarschijnlijkheid jou EX!
Ja is echt zo, ik heb in de wandelgangen gehoord dat dit sieraad vele vriendjes heeft gehad op dit forum.
Nee, nee niet het model maar het daadwerkelijke horloge heb ik het over.
Ja je leest het goed, ik ben gevallen voor een gebruikt horloge, niet nieuw maar wel gekocht met de volledige AD beleving. Koffie, slappe klets, enz enz en daarvoor grootse dank aan @Blauwbeer (Chris) .
Hoe is mij dit overkomen?
Ik ging een paar bandje die ik had gekocht ophalen.
Ik ben dol op persoonlijke overdracht dus in de auto en halen die handel.
Uiteraard wat leuk spul op verzoek mee genomen en zo geschiede het.
Chris en ik proefde met volle overgave van elkaars horloges, heerlijk!
Tijdens dit proces vertelde Chris dat zijn gouden seiko 5 er evt wel uit ging. METEEN gekocht.
Maar daar gaat deze NA helemaal niet over, nee joh!
Want deze heb ik aan mijn jongste zoon gegeven.
De AIRMAN, ik zag, ik proefde, ik voelde en werd verliefd.
WAUW, WAUW plus WAUW!!!
Je raad het al, kon ook in de verkoop.
Ik ff niks met dit voorstel gedaan maar de liefde was te groot en zie hier.
Jullie EX en nu mijn schatje en ik kan aan alle kapers op de kust alvast duidelijk mededelen
BIJ MIJ ZAL ZE BLIJVEN!!
Maar waarom die mooie foto’s? Nu realiseer ik me wat ik niet meer heb!
Serieus: ik heb me er nooit toe kunnen zetten om dit horloge te koop te zetten, maar de realiteit was dat ik teveel horloges had, zodat de draagtijd per horloge echt te weinig was, hetgeen vooral jammer is voor de Speedmaster en de connie. Maar ik zo moeilijk afstand doen!
Toen ik zag hoe fraai Hans hem vond, vond ik dat het tijd was om een knoop door te hakken. Als ik hem dan verkoop, dan aan een echte liefhebber die er heel blij mee is.
Dus ik heb dat in de week gezet en hoefde alleen maar te wachten tot hij zichzelf niet meer in de hand had.
Ik vind het heel leuk dat je er zo blij mee bent. Veel plezier ermee!