NA: Junghans max bill automatic

Beste HF’ers,

Na een vruchteloze speurtocht van ruim een jaar op HF naar precies het juiste model heb ik toch maar de knoop doorgehakt, daartoe aangemoedigd door een “sonderangebot”.

De max bill is hier genoegzaam bekend en dus laat ik de plaatjes voor zich spreken.

Prima ingepakt (het cadeaupapiertje is hier al door mij verwijderd)

Prachtige horlogedoos!

Waar het allemaal om ging …

Getekend: max bill.

Aan de pols!

Super blij mee :heart_eyes::star_struck:

Dank voor het kijken!

55 likes

Gefeliciteerd! Mooi bauhaus horloge. Geniet van deze minimalistische knaller!

2 likes

Gefeliciteerd met je NA! :+1:t2:

2 likes

Karakteristiek, strak en herkenbaar. Een mooie Bauhaus. Heel veel plezier!

2 likes

Wow. Gefeliciteerd met deze topper. Zo’n vier jaar geleden, toen ik wat meer geinteresseerd raakte in horloges, was deze mijn droombeeld. Inmiddels zit ik niet meer op die top bewondering, maar zo’n eentje zou nog steeds best welkom zijn in mijn verzamelingetje.

3 likes

Prachtig, gefeliciteerd en geniet ervan!:heart_eyes::+1:
Deze band staat hem erg goed!

2 likes

Mooi hoor.
Veel plezier gewenst van de aanwinst.

2 likes

Dat heb ik nu ook…Het model blijft me fascineren. Moet hem toch misschien ook eens proberen…

3 likes

Gefeliciteerd!

Mooie aanwinst, geniet ervan.

2 likes

Niet doen. De foto’s zijn slecht, man. :wink: Wel een gaaf horloge!

2 likes

Goede keuze om gewoon de knoop door te hakken en nieuw is toch ook wel erg leuk.

Erg mooi horloge, maar heb dan ook een zwak voor dit ontwerp!
Vind de versie zonder datum nog net iets mooier, maar aan de andere kant is dit wel zo praktisch.

Geniet er van. :+1:

3 likes

Super leuke! Die had ik vandaag ook om, en de afgelopen tijd krijgt de mijne steeds meer draagtijd. Voor mijzelf is dit een leuke voor dagelijks gebruik, doe hem wel af bij het klussen!:+1:t2:

1 like

Mooi! Gefeliciteerd en geniet er van!

Heel mooi :ok_hand::ok_hand:

Ik zag een tijdje geleden dat jij het horloge hebt waar ik naar op zoek was …
Tof ontwerp, en voor mij wordt het er een om heel zuinig op te zijn (al is het maar vanwege het plexi) :wink:

Ook heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Alle respondenten, bedankt!

Nog even een lumeshot (zwaar overbelicht, maar dit is errug moeilijk goed te krijgen.

6 likes

Wow!! Echt zo mooi! :ok_hand:
Staat op mijn list 'ooit nog ‘ns’. :star_struck:
Veel plezier van deze schoonheid!

1 like

Fraai hoor, heerlijk minimalistisch. Die lume is prachtig. Ik twijfel nog tussen ooit dit of Nomos.

1 like

Van mij hadden ze de lume achterwege mogen laten, maar ziet er zeker ook goed uit. Mooi subtiel.

1 like

Mooi hoor :+1: Gefeliciteerd!

1 like