Weer een nieuwe. Ik draai hier al een paar jaar omheen. Kwam er om verschillende redenen niet van. Eerst werd het toch een non chrono van Max Bill, daarna won een Nomos het net. Maar Bauhaus vind ik nu eenmaal een prachtige ‘design stroming’. Dus naast twee Nomossen komt een chrono, die ik mijn collectie toch nog vond aanvullen.
En hij maakt me heel blij . Ik denk ook een vriend van veel banden deze, dus dat wordt regelmatig wisselen.
Erg mooi, deze staat ook al een hele tijd op mijn verlanglijstje. Ik denk dat een grijze suede band hier ook mooi bij staat.
Hoe draagt ie trouwens? Ik lees regelmatig dat hij met 14,4mm aardig hoog op de pols ligt.
Hoog is inderdaad wat je veel leest. Het is inderdaad best een bolle kast, mede door het bolle glas. Maar op de pols ziet het er gewoon goed uit en het hoort gewoon bij het horloge. Ik houd van dunne horloges, maar de dikte stoort mij hier helemaal niet. Floept ook zo onder de manchet.
En grijs suede…wordt zonder twijfel een mooie combi.
Gefeliciteerd met dit wonderschone horloge! Deze, of die van Thieuke, is opgenomen in mijn verzameling der dromen. Ik ben nu zeer tevreden met een Orient Bambino.