NA Junghans Mega 1 NOS

Vandaag binnengekomen uit Italië. Loopt als een zonnetje én is gewoon keihard NOS! Zo lelijk dat niemand hem wilde hebben, zo lelijk dat hij weer mooi is. Jammer dat ik geen bruine schoenen draag overdag. Maar als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan…

20 likes

Gewoon een mooi horloge,
Staat bij mij ook al jaren op de wishlist maar ik kan maar moeilijk een gaaf exemplaar vinden.
Bijna een icoon vindt ik.

groetjes Lenno

2 likes

mega lelijk en daardoor weer mooi en ook super cool!

Veel plezier er mee :slight_smile:

1 like

Oldskool cool😎

leuk!

groet van zijn moderne broer :slight_smile:

5 likes

Super gaaf! Er is veel NOS spul in Italië dat er op gewacht wordt ontdekt te worden in stoffige juweliers zaakjes. Ik heb leuk spul gekocht van een vriendelijke Italiaan die allerlei moois ontdekt daar. Uit de tijd dat wij Nederlanders genoeg hadden aan een chroomstalen prismaatje hadden zij Longines, Rado, Omega en nog meer moois.

Hij is ihmo niet mooi , maar voor jou top.

Niet mijn ding, wel lekker opvallend en eigenwijs.
Top!

Ik vind hem Mega Vet
Ik vraag me af hoeveel verschillende mega’s er zijn
Ik heb er ook een

1 like

Iets van 5 verschillende mega 1 zoals die van mij.

Die van jou ook in titanium en met twee verschillende schermen en in staal of titanium. Met stalen of rubberen band. Dan is er nog een zwarte, op rubber.

En dan nog de futuras in zwart of staal. Maar alle uit productie…

Die van mij is inderdaad van titanium

En iets later, de Ceramics (zoals de mijne, de Solar)

Maar de originele Mega 1 is wat mij betreft inderdaad een icoon. Het eerste RC horloge.

Ja: ze zijn en blijven leuk; hier die van mij:

2 likes

Uitslover… :slight_smile:

@RobertGerard: Quality over quantity: liever een paar Junghans Mega’s dan mega HMT’s :smile:

1 like

kewl, das waar ! :slight_smile:

Wat leuk om dit te zien! Ik bemachtigde een exemplaar op een rommelmarkt, liep niet, nwe batterij erin en hopla. Echter de band is incompleet. Is die nog te koop? Ben benieuwd.

Zeker, die heb je ook wel nodig: daar zit de antenne in. Zie bijvoorbeeld: https://www.horloge.nl/junghans-mega-1-zwarte-leren-horlogeband-a026-0010-00.htm

Bedankt voor je reactie. Een deel van de band zit er nog aan, het andere deel ontbreekt. Hij loopt wel hoor en op tijd. Ze hebben vadt ook wel bruine banden. Ik ga kijken en nogmaals bedankt. Ook toevallig bekend met waar ik mijn iwc jaren 80 model porsche design sportivo zou kunnen laten reviseren?