Ja, dit is mijn eerste plexiglazen horloge. De tijd gaat het leren. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus extra voorzichtig gaan we zijn.
Dit is horseskin. Op zich stoort het me (nog) niet, maar er zijn mooiere bruine banden verkrijgbaar. Een bruine band past hier wel heel goed bij.
Deze juwelier in Den Bosch verkocht ook Hirsch bandjes, volgende week moeten we terug voor de trouwringen (de mijne wordt opgeknapt, die van mijn vrouw aangepast). Eventueel haal ik dan een andere band.
Ik zou hem absoluut met bracelet willen hebben, maar dat heeft iets te maken met het feit dat ik altijd problemen heb met leren bandjes. Bij mij zit dat om niet geheel opgehelderde redenen nooit prettig.
Heel veel plezier ermee!
Tevens kom ik er net achter dat ze genummerd zijn.
Ik heb 1363 van 4526.
Of ze verder nog geproduceerd worden en dat laatste nummer steeds verder gaat oplopen weet ik niet, maar een genummerd horloge is altijd net wat leuker dan een ongenummerd horloge nietwaar?
Nog nooit eerder gezien, wat een mooi horloge! Van harte gefeliciteerd met jullie hernieuwde belofte en heel veel draagplezier met de Junghans gewenst.
Ik heb de blauwe laatst ook gepast, mede omdat ik benieuwd was naar de in sommige reviews negatief benoemde dikte van dit model.
Ik was het daar beslist niet mee eens!
Hij is heel mooi in proportie en draagt echt bijzonder prettig.
En die blauwe wijzerplaat: wat een schoonheid