Dagje zonder kinderen. Juwelier binnen gestapt. Mijn vrouw een nieuwe trouwring, ik een nieuw horloge…
Veel sneller dan gepland. Maar was zo’n goede combinatie deal… Offer we couldn’t refuse zeg maar…
Dagje zonder kinderen. Juwelier binnen gestapt. Mijn vrouw een nieuwe trouwring, ik een nieuw horloge…
Veel sneller dan gepland. Maar was zo’n goede combinatie deal… Offer we couldn’t refuse zeg maar…
Mooie blauwe klok!
Wow, fraai! Ben benieuwd hoe die coating op het plexi werkt, komen daar snel krassen en? En zijn die dan poetsbaar?
Je vrouw een nieuwe trouwring
En hoe nu verder?
Hahaha, nee zo zit het niet…
Ik had met ons trouwen een nieuwe. Zij kreeg er één bij haar jurk. Dat kwam toen financieel goed uit. We hebben altijd gezegd dat we nog een passende voor haar zouden kopen. 10 jaar later doen we dat.
In mijn horlogeglaasjes bestand had ik 2 meningen opgeslagen:
The only issue with Junghans acrylic crystals is the Sicralan coating. While the coating may prevent some scratches, I’ve read some posts that trying to polish out scratches will damage the coating. If that is true, seems like the coating does more harm than good. On the other hand, replacing acrylic crystals is cheap. But I’d still prefer an uncoated acrylic for ease of polishing.
en, aan de positieve kant:
I have had a Max Bill for over a year and have yet to get even the slightest mark in the crystal. Way more durable than I initially thought as well. So far, so good.
Pff no doubts what so ever… altijd het horloge… Mooi hoor! Veel plezier ermee
Heel mooi! Heb een zwak voor Junghans.
Schitterend! Wel snel een ander bandje er op. Onbegrijpelijk dat Junghans dit soort bandjes (ze doen het bij meerdere modellen) aan dit kaliber horloges hangt. Brrrr.
Hij is heel gaaf! Van harte. Echt een blikvanger!
Stijlvol
Mooi hoor. Goede keus. Heel veel plezier van het prachtige horloge.
Het bandje past qua kleur wel goed bij het doosje
Een heel mooi horloge!Proficiat ermee.
Fraai! Geniet er van!
Mooie aanwinst gefeliciteerd .
Prachtige aanwinst! Van harte gefeliciteerd!
Prachtig!
Wow … dat is echt een prachtig horloge …
Goed verhaal man! Van harte met de bevestiging van jullie liefde en de Chronoscope