NA/kado: Sinn 104 Blue

Dat zijn nog eens huwelijkse voorwaarden :tada:

2 likes


Misschien is deze band wat? Ook van Sinn. Lijkt wel op de zwarte plaat variant geleverd te worden…

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd!

Misschien eens proberen een blauwe Trident MN strap erop te zetten? Doet het heel goed op mijn LLD!

1 like

Wat een beauty. Die bruine band staat best mooi zeg. Ik vind persoonlijk die nato echt too much maar laten we de pret niet bederven. Gefeliciteerd met je mooie uurwerk en van harte met je jubileum👌

1 like

Dat is even een tussenoplossing, hij is ook niet van de mooiste kwaliteit😉

Bedankt voor t meedenken! Zelf vind ik die veel te druk. Andere smaken hebben ze jammer genoeg niet.

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan👍

1 like

Ik heb een 757, op rubber, mooie sportieve uitstraling. Maar zou best een H link willen om te wisselen.

1 like

Bij deze wat banden suggesties van toen ik de mijne nog had. Ik vond de hlink trouwens wel echt netjes.

5 likes

Thanks! Die tropical is ook echt heel gaaf. Weet je van welk merk die was?
Over de H link, tsja… hij is oke maar bij een bracelet moet het het horloge van voor tot achter complimenteren en ook hier vind ik dat hij dat niet doet…

1 like

Zou niet durven zeggen welk merk die tropic was sorry

1 like

Afgelopen woensdag werd de juiste band door Sinn geleverd. Het duurde wat langer vanwege een miscommunicatie maar ze hebben het prima opgelost! Daarnaast is er een blauwe suede band onderweg en ben ik op zoek naar een mooie tropic rubberband en metalen band.

Genoeg daarover, foto’s!

3 likes

Heel mooi!

1 like