NA Kemmner Tonneau Blue

Vandaag deze hoekige Schwarzwälder binnen gekregen. Mooie complete set met reisetui voor 2 horloges, band-verwisseltool, blauwe band met vlindersluiting en deze klok. Snel maar even op een echte Alligator gezet. Mooie blauwe sunburst, datum op de goeie plek en witte lume. Opgelegde indices en een nette kast met saffierglas aan beide zijden. Ziet er gewoon erg netjes uit👌



22 likes

Ken dit merk niet. Lijkt ook geen eigen site te hebben… Jammer, want ik vind dit idd een aantrekkelijke klok (doet me aan Glashütte denken) en ben benieuwd wat ze nog meer maken.

1 like

Heeft een store op ebay.de

Mijn beste,

Onbekend maakt onbemind!!
Ziet er chique en kordaat uit!!
Veel plezier met deze ingetogen ooster-buur.:+1:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Zonde van m’n toetsenbord maar evenwel gefeliciteerd!!!..weer :joy:

1 like

Zoek maar onder zijn naam daar, Erkahund

http://m.ebay.nl/sch/erkahund/m.html?isRefine=true&_mwBanner=1

1 like

Ik vind 'm mooi! Gefeliciteerd en veel plezier! Ik zit een beetje te azen op een tonneau, automatisch met maancomplicatie + dag + datum + maand aanduidingen.

1 like

Binnenkort beschikbaar op dit medium voor een sterk gereduceerde prijs :wink:

1 like

He does it again :+1:
Mooi hoor. De vierkante dial is top en de datumaanduiding beneden vind ik ook chique. Mooi hoor!

1 like

Een mooi horloge Proficiat ermee.

1 like

Ik zat laatst al te denken …JIJ bent momenteel denk ik de flipperkoning van HF! :upside_down:

(Chique btw op die croco!)

1 like

Mooi hoor, zo te zien goed afgewerkt, echt een luxe uitstraling (waarom zou je deze flipperen) :ok_hand:

1 like

Ik heb het over deze nog geen flipperneigingen :grinning:

1 like

Vlak @Number4 niet uit op deze titel… :rofl:
Maar aan de andere kant: mijn oudste aanwinst zit pas 3 weken in de koffer :thinking:

1 like

Ik hou mijn naam hoog let maar op dit weekend :grimacing::wink:

2 likes

Spannend!

En jullie weten welke topper ik nu heb :joy::joy::joy:

Toch? Gaat ie??

1 like

Speedy Gonzalez

Dit moet je in mijn geval nu letterlijk nemen :grimacing:

1 like