Hoi @Eddie, het horlogemerk Pontiac is tevens opgericht met een Oom Ali
… Ali Kinsbergen, …
Je hebt duidelijk teveel tijd en kinderen in huis
Héél leuke NA trouwens!!
Geniet even hard van je NA als ik van je verhaal
heel leuk gedaan!
Ik ging letterlijk van: Wat is dit voor gek verhaal naar Haha, leuk bedacht
Hoe bevalt het horloge verder? Brons lijkt me ook wel wat, maar ik zie vaak veel kleurverschil tussen brons en brons van diverse merken.
Ik ben dan ook zeer benieuwd wat de patina gaat uithalen.
Gewoon leuk!
Het horloge bevalt me prima. Het eerste dat opvalt is dat hij behoorlijk zwaar is. Hij heeft een doorsnede van 40mm wat niet overdreven groot is maar weegt toch 98 gram (op de keukenweegschaal) exclusief bandje.
Ik ben ook benieuwd hoe hij gaat verkleuren. Ik zal over een tijdje een paar nieuwe foto’s plaatsen.
Wat een fantasie!
Haha. Wat een geweldig geschreven NA
Had een pittige dag achter de rug, dit leesvoer zorgt weer voor de broodnodige glimlach. Bedankt!
En, natuurlijk veel plezier met de NA
Erg origineel! Geniet ervan!
Lol, aan creativiteit geen gebrek!
Leuk horloge en een origineel verhaal zo!!
Maar… hoe is het met de draak?
Of zoals een voormalig premier zou zeggen: “Ik heb daar geen actieve herinneringen aan.”
Wat een top topic, heb er echt om gelachen . Aan creativiteit geen gebrek zullen we maar zeggen, leuk ook met die foto’s tussen je verhaal
. Natuurlijk veel plezier met je horloge en wens je veel draagplezier
.
O ja, bij onze oom Ali moet je goed lezen. Staat altijd bij dat de foto’s, kleur kunnen afwijken van het origineel
Ik heb net voor de grap even gekeken maar bij dit artikel staat niets. Dan kan ik er dus ook geen aanspraak op maken
Nog een geluk dat mijn buurman een shrink ray heeft dan…
Veel plezier met je mooie NA!
Leuk om eens achter de schermen te kijken hoe de transport werkt .
Mooi verhaal en natuurlijk ook de NA.
Geniet van je brons tijd!!!
hahaha dit NA verhaal is tof. En uiteraard een mooi horloge