NA keuze stress > Tag heeft gewonnen

Ja hoor, er moet weer een therapeutisch topic aan te pas komen…(je moet wat te doen houden op de interwebz)

Het potje is gevuld en eigelijk weet je wat je wilt kopen, maar als het zover is flitsen er opeens tig andere opties door je hoofd.

Help me van die alternatieven af of moedig ze juist aan :smiley: Qua budget liggen ze alle 3 rond de 2k

Op 1 staat een black bay blue. Uitleg denk ik overbodig. Ik houd van die ‘vintage’ look en ik heb momenteel geen blauwe duiker in de collectie terwijl ik veel blauwe draag en dit dus een zeer welkome aanvulling zou zijn.

Nu groeit deze klok ook enorm op me… Iets heel anders, maar ik heb ook nog geen lichte plaat in de collectie en er zit zelfs blauw op :wink: Ik ben hoogstens bang dat ie te dressy voor me is (ik loop nooit in pak)

Nu is een 2e rolex in de collectie natuurlijk ook niet verkeerd en wel ene die totaal anders is als de subc die ik heb. Hoe vaker ik ze zie, hoe mooier ik ze begin te vinden. Alleen gaat het natuurlijk wel om vintage met alle nadelen die daar bij komen kijken…

Ik heb momenteel onderstaande horloges dus het is de vraag of ik door ga op de ingeslagen weg, dus duikers! Of toch eens wat anders probeer?

  • Oris 65
  • rolex 114060
  • Seiko Skx007

Ik wilde zeggen Tudor! Maar gezien je collectie zou ik voor de DJ gaan…

1 like

Precies wat logie zegt

Als ik moet kiezen, wordt het de Tudor, maar z’n Rolex heeft ook wel wat, als je een niet al te dikke pols hebt.
Zodra mijn speedy verkocht is, komt er ook een Tudor BB.

Zolang me niemand een mooie datejust gaan aanbieden hier :wink:

Zelf heb ik die Carrera en daar kan ik over zeggen dat ik hem zeker niet te dressy vind. Hij kan prima onder een pak, maar op een spijkerbroek doet hij het imho nog veel beter.

Maar je helpen bij je keuze kan ik niet echt. Alledrie top! :thumbsup:

Zoiets is ook mooi om te hebben: http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1039947102-rolex-datejust-16013-quick-set.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=19

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Geen bicolor aub :slight_smile:

Datejust liefst met lichte plaat

Lastige keuze zeg, alledrie prachtig! Maar mijn keuze zou gaan tussen de DJ en de Carrera, en dan neig ik naar DJ vind de dial ontzettend mooi. In ieder geval veel succes met je keuze!:ok_hand:

(wat je ook kiest je kunt niet fout gaan)

Wat is eigenlijk een goede prijs voor een DJ 36mm?

Dat staat me zelf een beetje tegen aan een DJ, prijzen zijn ook flink gestegen afgelopen jaren.

Maar dat geldt natuurlijk voor veel meer modellen/ merken

Ik denk toch de Carrera over een DJ. Tudor doet het bij mij niet.

Kleine nuance; qua looks en frivoliteit de Carrera.
Qua beleving en merknaam (setje Rolexen) zou ik voor de Rolex gaan.

Ik ben al eens de breedte in gegaan met fliegers, racing achtige dingen, vintage enz, maar uiteindelijk weer allemaal verkocht om weer bij alleen duikers uit te komen.

als je van blauw houdt…

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Allereerst mijn medeleven voor jouw situatie :wink:
Mijn keus zou uitgaan naar de BBB; mooie blauwe duikert!

Helaas buiten je budget, maar dit is natuurlijk wel de mooiste :slight_smile:

RGM is ook wel mooi

UTS maar wel groot


2 likes

Dj met lichte plaat… Altijd goed…

[URL=http://s1101.photobucket.com/user/trebz1/media/0F496468-42BD-43AC-A1AA-0BCFB6BD84CE_zpsv7gvlip2.jpg.html][/URL]
[URL=http://s1101.photobucket.com/user/trebz1/media/27AE0A0C-56B9-44C5-9B74-3103FFE6B6FA_zpsozhnvnth.jpg.html][/URL]

4 likes

Ik zou voor een leuke DJ gaan,
waarom?

Klassiek, mooi, past overal bij en uiteraard prima waardevast :thumbsup: