NA: kijk eens wat een lief luipaardje!

Ik vind hem mooi. Veel plezier ermee.

1 like

Proficiat met deze N.A.!!! :clap::+1::clap:

Ik wens je nog veel draag- en kijkplezier met dit wel zeer mooie jagertje :+1::clap::+1:

1 like

Hele mooie NA.
Prachtig die cijfers, logo en seconde wijzers.
En dat allemaal op die warme kleur van die plaat :ok_hand:
Zo zie ik ze graag :+1:
Wat zijn eigenlijk de afmetingen?

PS:en Fins is altijd +1 :smile:

1 like

Even geen schuifmaat bij de hand maar het zijn klassieke maten voor die tijd, dus iets van 35mm in diameter en 7mm hoog.

Ondanks, of dankzij, de leeftijd nog prima draagbaar dus

1 like

Mooi horloge en leuk verhaal.
Ik deel de mening van @sandersan, erg mooie cijfers.
Ik vind de wijzers alleen wat “out of tone”, ik had eerder wat meer klassieke wijzers verwacht op zo’n wijzerplaat.
Maar het blijft een mooi horloge, proficiat en dank voor het delen.

3 likes

Ja ik heb het geprobeerd(echt! :grin:) maar 35 is met mijn polsen toch vaak net te klein gebleken helaas.
Maar als ik dit soort exemplaren zie denk ik altijd direct.
"Zal ik het weer eens proberen? " :sweat_smile:

Maar zo te zien kan het bij jouw polsen inderdaad prima :ok_hand: (beetje jaloers :no_mouth: )

1 like

Wat versta je onder meer klassieke wijzers?

Gelukkig is het horloge origineel en de wijzers zoals bedoeld door de ontwerper. Ik vind ze een match met de art deco achtige cijfers.

1 like

Kwestie van gewenning denk ik. Ook mannen met een forse pols droegen toen relatief kleine horloges…

Ik moet ook altijd weer wennen als ik van maat wissel; van groot naar klein en andersom

1 like

Ik zie dit draadje nu pas, had hem geliked in het “wat dragen wij vandaag topic”, maar wat een beauty! Wel een aparte manier van afkappen inderdaad, maar een zeer mooi horloge! Geniet ervan!

1 like

Prachtig!

1 like

Goede vraag. :joy:
Ik bedoel wat scherper, puntiger.
Maar begrijp me alsjeblieft niet verkeerd. Ik vind het een erg mooi horloge en de wijzers maken het ook (in mijn ogen) interessant. Was absoluut geen twijfel omtrent authenticiteit.
En inderdaad toegegeven, dat art deco stijl zit ook in de cijfers.

1 like

Dus Tiger kan je niet alleen in de dierentuin zien en drinken maar ook nog om de pols hebben, lekker hoor! Het wordt nog een hele dierentuin in die horlogekast van je.

Een horloge met de naam van je sterrenbeeld is ook geinig, al denk ik dat ik toch even over sla met maagd als sterrenbeeld… :roll_eyes:

Wel prachtig horloge zeg! Die cijfers en wijzers zijn echt mooi, zeker in combinatie met de wijzerplaat. Ziet er als geheel erg tof uit.

1 like

:grin:

Oh, Tiger bier… Dat heb ik in geen jaren gedronken, misschien daar ook maar eens een flesje van opsnorren.

1 like

Is toch lekker spul hoor, je zou bijna vergeten dat het van heineken is. Ik zal aan je denken als ik er zo eentje open trek.

1 like

Ach dat het van Heineken is wil nog niet zeggen dat het ook als Heineken smaakt, gelukkig :grin:

1 like

Leuke aanwinst en verhaal!
Geniet ervan :+1:

1 like

Leuke vintage met die opgelegde Arabische cijfers.

1 like