đź‘‘ NA King Seiko blauw SDKS017 / SPB371

In april van dit jaar heb ik bij de Seiko salon in Amsterdam mijn eerste King Seiko gekocht, de white linen SPB369. Ik kon toen kiezen uit de white linen, blauw of groen. Groen viel direct af omdat ik vond dat die teveel sunburst had. De blauwe was mooi, maar de white linen nog mooier.

Na een paar maanden dragen was me duidelijk dat dit model qua maat zo lekker is, en de band geweldig comfortabel draagt. Dus: een blauwe erbij zou best wel een mooie optie zijn :slight_smile:. Maar dat gedoe naar Amsterdam vind ik nogal een ding. OV daar ben ik niet van, en parkeren is daar ook niet echt geweldig. Opsturen doen ze dit model niet, helaas.

En ik zag dat Gnomon Watches (Singapore) hem ook online kon leveren. En die had een kortingsaktie van 5%, tja en dan ga ik dus voor de bijl. Nou hebben ze aankomend weekend zelfs 7% op alle modellen, dus hou je niet in.

Maandagavond laat besteld, en gisteren (donderdag) al af te halen bij het DHL afhaalpunt. Dat gaat lekker rap met On demand delivery. Goed verpakt en met een leuke KS reisetui erbij. Helemaal happy!

110 likes

Super mooi! Gefeliciteerd. :ok_hand:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd :+1:.

1 like

Mooi hoor. :+1:

1 like

Gaaf, congrats :partying_face:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze fraaie Seiko!!
Draag hem met fierheid.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Heel mooi en met die gangreserve van 3 dagen kan je lekker afwisselen tussen die twee!

Die is prachtig :ok_hand: Gefeliciteerd !

1 like

Wat een schitterende aanwinst en wat een fantastisch duo. Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Scheelt weer op de import. Veel plezier ermee, dit is een mooi setje zo :ok_hand:

Edit: waar ik zelf over val is de tekst “automatic 3 days”. Hoe ervaar jij dat?

1 like

Had van mij ook niet gehoeven, maar ik vind het niet storend.

1 like

Mooie NA! Klopt het dat hij in bepaald licht naar zwart neigt?
Geniet van het duo!

1 like

Prachtige afwerking. Geniet ervan!

1 like

Sterker nog, meestal lijkt hij eerder zwart dan blauw. Tenzij het licht er op valt, dan zie je pas dat het donkerblauw is. En de sunburst is gelukkig niet al teveel aanwezig. Vroeger kikte ik daar wel op, maar die periode is voorbij.

1 like

Heel mooi. Veel draagplezier.

1 like

Van harte! Erg mooi horloge, geniet ervan.

1 like

Prachtige KS! Afwerking zit er weer heerlijk uit. Geniet er van!

1 like

Mooi. Gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee!

1 like

Allemaal bedankt voor de mooie reacties!!!

Ik ben zo in mijn nopjes met deze NA dat ik de Gnomon watch pouch en bandverstel apparaatje gratis en voor niets verstuur naar de eerste die in dit topic meldt dat hij/zij het wel wil hebben en gaat gebruiken!

4 likes