👑 NA King Seiko blauw SDKS017 / SPB371

Bedankt voor de tip. Ik kom weleens in Antwerpen, maar wist dus niet dat daar een boutique zat. Bij een volgend bezoek toch eens binnen kijken.
Dat is voor mij beter te doen dan Amsterdam vanuit Breda.

Edit: volgens de Seiko site zou Tensen een Seiko salon zou zijn, dus die heeft deze King Seiko’s als het goed is.

1 like

Erg mooi! :ok_hand:

1 like

Ze liggen bij Tensen. Ik ben niet zo goed thuis in King Seiko om te weten wie wat waar en hoe
:relieved:

Edit; je hebt je bericht al aangepast zie ik :sweat_smile:

1 like

Super mooie Seiko ! Proficiat hoor ! :ok_hand:

1 like

Supergaaf. Je maakt het jezelf zo wel moeilijk iedere dag. Keuzestress in de ochtend!
Welke ga ik dragen vandaag :thinking:? Wit of blauw? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Deze King Seiko’s hebben wel een gave kast. Lekker :+1:

1 like

Er is een Seiko Boutique bij Roemer in Roosendaal. Ze hebben ook King Seiko in de collectie.

1 like

Geweldige aanwinst, Wilseiko! Heel veel plezier ermee!

Van dat anti-auto beleid in Amsterdam trekken we ons niks aan. We bestellen gewoon in Singapore (arme retailers in Amsterdam…) :laughing:

1 like

Mooi horloge! :heart_eyes:
Sjiek en doet ook wel robuust aan!
Geniet ervan! :pray:t3::hugs:

1 like

Er zijn meer juweliers die de 37mm KS hebben, maar niet de SPB369, 371 of 373 van 39mm. Die zijn volgens mij alleen in Amsterdam te koop.

1 like

Even gecorrigeerd voor je :wink: Er is maar één Seiko Boutique:

De verkopers gaven inderdaad aan dat de 39mm en wat andere specials enkel daar liggen. Geen idee eigenlijk of een andere Seiko dealer ze eventueel daar kan bestellen :man_shrugging:

Het is inderdaad nogal een pijn in de kont om er naar toe te gaan, zeker als je op afstand woont. Scheelt wel dat er een prima parkeergarage praktisch naast zit :ok_hand:

1 like

De shopmanager vertelde mij dat het geen boutique is, maar salon. Dat zou te maken hebben met een kleinere collectie ten opzichte van een boutique.

Omdat ik de blauwe eerder al in het echie had gezien, en draag-ervaring met de white linen, was online voor mij gewoon een betere optie. Ik heb geen zin om weer 4,5 uur onderweg te zijn naar een wereldstad (…) waar ik verder helemaal niets te zoeken heb.
Gnomon is mij prima bevallen. Maandagavond besteld, donderdagmiddag afgehaald bij DHL. Top!

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd :star_struck:

1 like

Hij zal het wel het beste weten :grimacing:

Seiko online maakt het niet echt duidelijker:

Snap ik. Maar ik moest toch echt op pad om 'm te kunnen bepotelen. Gelukkig niet gek ver van huis.
Naar aanleiding van je NA ook bij Gnomon gekeken. Prijs lijkt aantrekkelijk, zeker met die korting nog, maar het verschil weegt niet op tegen een “winkelervaring” en de extra zekerheid van lokaal kopen.

1 like

En dan nu de belangrijkste vraag: was het iets voor je?
:thinking:

1 like

Zeker :grimacing: Ik heb de ontbrekende schakel van het trio meegenomen. Het is alleen een cadeau dus ik moet nog ff geduld oefenen!

1 like

Willem gefeliciteerd met je King Seiko, leuk ook die reisetui erbij. Wens je natuurlijk veel draagplezier met zowel de witte als de blauwe :ok_hand: :+1:. Maar om het helemaal compleet te maken moet toch echt ook de groene er nog bij :wink:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd met de aanschaf van dit prachtige horloge!

1 like

Dat gaat een mooi kado worden!
Bij voorbaat gefeliciteerd. Hadden ze de andere 2 ook nog liggen?

2 Is voor nu al keuze stress genoeg. Ik zal de groene van @David_Gee wel bewonderen op HF.

2 likes

Even een update: hij doet het nog steeds :rofl:

5 likes