NA: King Seiko Garyu-Bai

Afgelopen mei kocht ik op het forum van @ML_ mijn eerste King Seiko, de Kameido Tenjin, en dat smaakte naar meer. De eerste batch King Seiko’s na de herintroductie in 2022, waartoe ze beide behoren, was nog redelijk geprijsd, inmiddels zijn de prijzen behoorlijk de hoogte in gegaan, soms het dubbele (ja, ik weet het, de 6R31 t.o.v. de 6L31), terwijl ik de toevoeging van meer tekst (3 days, pfff) op de wp en een datumvenster niet echt een toevoeging vind, en ik de bandaanzet van de huidige instapmodellen gewoon goedkoop en lelijk vind.
Dus, na even wikken en wegen (de zilveren wp of deze kersrode), de knoop doorgehakt en een van de zeer weinige in de EU nog beschikbare SPB287J1’s aangeschaft. Blij mee!

120 likes

Prachtig, deze KS. Heel veel plezier ermee.

1 like

Prachtige KS, erg mooie wijzerplaat :ok_hand:t2:

1 like

Erg fraai! Ik moet deze King Seiko’s niet teveel langs zien komen, want dan kan ik ook zomaar eens voor de bijl gaan. :ok_hand:t2:

2 likes

Schitterend! :ok_hand: Veel draagplezier!

1 like

Zo’n mooie rode dial staat bij mij ook nog op het verlanglijstje. Veel plezier met deze prachtige aanwinst!

1 like

King Seiko, I love it, trekt me veel meer dan GS.

1 like

Mooi man!!

1 like

Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Wow, een plaatje. Van harte!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige KS :ok_hand:t2:

1 like

Mooi rood is niet lelijk! Gefeliciteerd, heel mooi.

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge, met schitterende kleur wijzerplaat!

1 like

Prachtig!

1 like

Heel, heel fraai! Geniet ervan!

1 like

Het zijn inderdaad veel mooiere horloges zo eenvoudig. Echt fraaie plaat ook.

1 like

Schitterend​:heart_eyes:. Gefeliciteerd met dit mooi exemplaar.:blush:

1 like

Prachtig die rode, vaak naar gezocht maar geen meer gevonden. Zou ik ook nog graag willen toevoegen.

1 like

Prachtig horloge met fantastische mooie kleur wijzerplaat.
Schitterende band trouwens.
Veel plezier ermee!!:watch:

1 like

Prachtige King Seiko :star_struck:
Mooie kleur, mooie band.
Gewoon top.

1 like