Afgelopen mei kocht ik op het forum van @ML_ mijn eerste King Seiko, de Kameido Tenjin, en dat smaakte naar meer. De eerste batch King Seiko’s na de herintroductie in 2022, waartoe ze beide behoren, was nog redelijk geprijsd, inmiddels zijn de prijzen behoorlijk de hoogte in gegaan, soms het dubbele (ja, ik weet het, de 6R31 t.o.v. de 6L31), terwijl ik de toevoeging van meer tekst (3 days, pfff) op de wp en een datumvenster niet echt een toevoeging vind, en ik de bandaanzet van de huidige instapmodellen gewoon goedkoop en lelijk vind.
Dus, na even wikken en wegen (de zilveren wp of deze kersrode), de knoop doorgehakt en een van de zeer weinige in de EU nog beschikbare SPB287J1’s aangeschaft. Blij mee!
Prachtig, deze KS. Heel veel plezier ermee.
Prachtige KS, erg mooie wijzerplaat
Erg fraai! Ik moet deze King Seiko’s niet teveel langs zien komen, want dan kan ik ook zomaar eens voor de bijl gaan.
Schitterend! Veel draagplezier!
Zo’n mooie rode dial staat bij mij ook nog op het verlanglijstje. Veel plezier met deze prachtige aanwinst!
King Seiko, I love it, trekt me veel meer dan GS.
Mooi man!!
Mooie aanwinst
Wow, een plaatje. Van harte!
Gefeliciteerd met deze prachtige KS
Mooi rood is niet lelijk! Gefeliciteerd, heel mooi.
Gefeliciteerd! Mooi horloge, met schitterende kleur wijzerplaat!
Prachtig!
Heel, heel fraai! Geniet ervan!
Het zijn inderdaad veel mooiere horloges zo eenvoudig. Echt fraaie plaat ook.
Schitterend:heart_eyes:. Gefeliciteerd met dit mooi exemplaar.
Prachtig die rode, vaak naar gezocht maar geen meer gevonden. Zou ik ook nog graag willen toevoegen.
Prachtig horloge met fantastische mooie kleur wijzerplaat.
Schitterende band trouwens.
Veel plezier ermee!!
Prachtige King Seiko
Mooie kleur, mooie band.
Gewoon top.