Gefeliciteerd met deze prachtige Seiko.
Een mooie, geniet ervan!
Heel bijzonder: echt Seiko en echt anders. Gewoon een hele mooie herinterpretatie van de Vanac horloges uit het verleden. Het zal niet ieders smaak zijn maar kan me voorstellen dat je er super blij mee bent. Veel plezier er van!
Heel mooi, geslaagde keuze!
Vorige week in de Boutique gepast (de blauwe), en ik was verrast door hoe mooi ik hem vond (die stomme Seiko render-foto’s doen er echt geen recht aan).
Ik zit nu zelf toch ook serieus aan een Vanac te denken.
Bijzonder mooie kleur. Gefeliciteerd met deze NA
Gefeliciteerd
Prachtig! Heel veel plezier ermee.
Veel plezier met deze prachtige aanwinst! Een beetje apart maar wel lekker
Dat vermoeden had ik dus ook al dat de foto’s wederom niet het echte karakter tonen van dit kunstwerk.
Daar is 'ie Gaaf hoor, goede kleurkeuze. Kan het met deze vorm en vooral de mate van eeh, “glimmendheid” het geen subtiel model noemen, daar past wat mij betreft wel een uitbundiger kleurtje bij. Mooie belans paars en blauw, mooie tint. Zelf zou ik ook nog kunnen twijfelen over de bruine variant, lijkt me ook tof. Ik denk dat ik de blauwe bij Van Willigen in Den Haag heb gezien. Was toen -zoals vaker- verrast door hoe het horloge er in het echt uit zag ten opzichte van de renders.
Eindstand, gaaf ding, originele keuze. Veel plezier ermee
wel een prachtige kastvorm
draag hem met plezier
Dank allemaal voor de felicitaties!!
Ik ben bang van niet
Gave King Seiko zeg, mooie kleur ook! Veel plezier er mee!
Tof horloge
Mooi horloge! Gefelciteerd. Vooral de stalen band vind ik erg mooi, i.t.t. de band die op mijn King Seiko SPB/291 zit, die ik echt lelijk vind.
Whut?! Ik vind die schakelband juist super! Maar goed, smaken verschillen natuurlijk.
Gefeliciteerd met dit mooie horloge !!
Ik krijg er een heerlijk Japans jaren 80 gevoel bij, tof hoor. Gefeliciteerd!
Retro de kroon ziet er uit alsof het niet kapot kan
Gefeliciteerd met deze mooie nieuwe Seiko!