NA KIWAME TOKYO Kurotsuki

De zelfbeheersing… zo sterk :+1: :smile:
Een echt mooi horloge, gefeliciteerd !

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :ok_hand:

Nee? Wat is er mis mee

1 like

simpel kalfsleer met contrast stiksel :nerd_face: Ben meer van een croco of alligator, en die zit er nu op

1 like

Pijnlijk herkenbaar. Mooi horloge!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie en toch ook ingetogen horloge! :hugs::pray:t3: ( Hij is mooi in balans )

2 likes

Heel erg mooi!

1 like

Proficiat! Gewoon een echt mooi eenvoudig horloge

1 like

Mooi horloge en goede maat. De opgelegde indices maken het wel hier. Veel draagplezier

1 like

Zag deze voorbij komen op IG, mooi hoor!

1 like

Heel mooi, veel draagplezier, :+1:ga de beige in november bestellen

1 like

Mooi hoor. Vind de opgelegde cijfers het horloge enige bravoure geven. Geniet ervan!

1 like

met een weekje onderweg nu vallen mij de volgende dingen op:

• de KIWAME TOKYO is redelijk accuraat, ongeveer +2 seconde per dag, metingen in 6 verschillende posities via de app Watch Accuracy Meter, maken duidelijk dat het gemiddelde klopt, maar ook dat er verschillen zijn in plus en min: loopt het het aan het einde van de dag bijvoorbeeld +5 dan is dit bij wegleggen te corrigeren. Na een week zijn de verschillen ook minder groot, inlopen van het uurwerk?

• de maatvoering is (voor mij) ideaal, de kast ligt prima op mijn 19 cm pols, zonder kabouterig aan te doen, dun en comfi ook.

• de wijzerplaat is prachtig en de opgelegde Breguet (achtige) cijfers springen er echt uit. De minuten track lijkt iets dieper te liggen, maar dat kan ook een optisch dingetje zijn

• het gebrek aan datum is ook een welkome bijdrage aan het gebalanceerde geheel

• de opwind-actie geeft veel feedback, maar voelt ook wat “grof” aan, alsof je enorme tandwielen ronddraait?

• de lume (had voor mij niet gehoeven) is tweekleurig zoals @daffie me liet zien

Al met al een prettig horloge

6 likes