De zelfbeheersing… zo sterk
Een echt mooi horloge, gefeliciteerd !
Gefeliciteerd met de aanwinst
Nee? Wat is er mis mee
simpel kalfsleer met contrast stiksel Ben meer van een croco of alligator, en die zit er nu op
Pijnlijk herkenbaar. Mooi horloge!
Gefeliciteerd met je mooie en toch ook ingetogen horloge! ( Hij is mooi in balans )
Heel erg mooi!
Proficiat! Gewoon een echt mooi eenvoudig horloge
Mooi horloge en goede maat. De opgelegde indices maken het wel hier. Veel draagplezier
Zag deze voorbij komen op IG, mooi hoor!
Heel mooi, veel draagplezier, ga de beige in november bestellen
Mooi hoor. Vind de opgelegde cijfers het horloge enige bravoure geven. Geniet ervan!
met een weekje onderweg nu vallen mij de volgende dingen op:
-
de KIWAME TOKYO is redelijk accuraat, ongeveer +2 seconde per dag, metingen in 6 verschillende posities via de app Watch Accuracy Meter, maken duidelijk dat het gemiddelde klopt, maar ook dat er verschillen zijn in plus en min: loopt het het aan het einde van de dag bijvoorbeeld +5 dan is dit bij wegleggen te corrigeren. Na een week zijn de verschillen ook minder groot, inlopen van het uurwerk?
-
de maatvoering is (voor mij) ideaal, de kast ligt prima op mijn 19 cm pols, zonder kabouterig aan te doen, dun en comfi ook.
-
de wijzerplaat is prachtig en de opgelegde Breguet (achtige) cijfers springen er echt uit. De minuten track lijkt iets dieper te liggen, maar dat kan ook een optisch dingetje zijn
-
het gebrek aan datum is ook een welkome bijdrage aan het gebalanceerde geheel
-
de opwind-actie geeft veel feedback, maar voelt ook wat “grof” aan, alsof je enorme tandwielen ronddraait?
-
de lume (had voor mij niet gehoeven) is tweekleurig zoals @daffie me liet zien
Al met al een prettig horloge