Na. Klaar voor de zomer

Ah eindelijk :slight_smile: als ik het goed gevolgd heb ben je minstens een jaar aan het wikken en wegen geweest of je m nu wel of niet moest kopen :slight_smile: ik vind het een van de mooiste horloges van Nomos!

2 likes

Mooi :ok_hand:

1 like

Feli en geniet er van :slight_smile:

1 like

Prachtig :star_struck:

1 like

Congrats.

1 like

Prachtig vrolijk horloge, enjoy the summer!

1 like

dat is nu een mooi horloge voor onder een mooi pak :star_struck: :ok_hand:

1 like

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:

1 like

Pracht exemplaar.

Kant ie zo hier gepost worden Zomer only, show hier je zomerklok

1 like

Wit is een bewuste keuze geweest.

Band is mss een goede tip, je betaald alleen voor de naam denk ik bij Nomos of zitten er nog andere verschillen tussen?

Band bevalt tot zoverre heel goed. Extreem comfortabel. Had ik niet verwacht.

Klopt idd. Volgens mij is t nu een jaar geleden dat ik deze voor t eerst in t wild had gezien. En als ik niet met de Lange had gezeten was de kans groot geweest dat ik m toen al had meegenomen.

Mja voor een horloge wat list een 15k kost kun je ook een leuke collectie opbouwen als je dat verdeeld in meerdere horloges.

Bijv

Rolex op/ expl 1 of Omega AT als daily/sportswatch
Gs heq voor t gemak
Tudor bb58 of een Oris diver duikert
Nomos Orion. Dressert

Dan kom ik uitgaande van list nog niet eens aan de Lange :relaxed:

1 like

Nog even twee pics

Vanmiddag in de zon

Gisteren in t pikkedonker

3 likes

Erg mooie aanwinst!!!
Laat het mooie weer maar blijven :wink:

1 like

Ik geloof het gespje, maar dat hachelt mij aan de bout.

Zoiets misschien? Maakt het wat meer dressy.

Ja, die canvas is echt, echt goed. Ik heb 'm veel gedragen, en hij heeft het wonderwel nog redelijk overleefd ook. :+1:

Lange in alle ere, zoveel vind ik een saxonia niet waard, dan heb ik meer schik in een paar horloges die gewoon een paar functies vervullen.

Maar goed, ik schijn een hoarder te zijn, zo is mij door mensen alhier verteld. :rofl:

1 like

Zeer mooi, proficiat.

1 like

Hele fraaie zomer horloge. Enjoy!

1 like

Prachtig, deze Nomos, mooie kleuren en een fraaie “Bauhaus-achtige” uitstraling. Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Met jou indrukwekkende collectie dacht ik dat je m er zo ff bij kon bestellen :grimacing:.

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst!

1 like

Ik wil ook niet teveel horloges in t bezit hebben ivm keuzestress :wink:

Ieder t zijne natuurlijk maar er zijn genoeg hf leden die een + 15 stuks collectie. Moet er niet aan denken.

Een 10-11 vind ik meer dan zat :crazy_face: