NA klaar voor The Matrix Resurrections 😎

Kent u dat gevoel na het drukken op een bestelknop?

Uw (rationele) verstand:
EmYq28W9UwjsMfvSan

En tegelijkertijd uw gevoel en innerlijke nerd:
V2ojLo7PvhVug (1)

Ik wel…

Zoals gebruikelijk bij een NA topic tegenwoordig… een sfeerfilmpje:

Geïnspireerd door de nieuwe film The Matrix Resurrections pakte Hamilton de PSR Digital Quartz bij de hand, spoot het zwart, plaatste er groen LCD scherm in, maakte van de achterdeksel een kunstwerkje en plaatste het geheel in een bijpassende doos. Wel gelimiteerd tot 1999 stuks, als verwijzing naar het jaar dat de eerste Matrix film uitkwam.

Dit alles stelt Hamilton beschikbaar tegen een premium prijs. Rationeel niet of nauwelijks te rechtvaardigen. Zeker niet omdat de leds niet altijd makkelijk afleesbaar zijn. Maar hé, ook in de Matrix moet je je best doen om dingen goed te zien. Overigens heeft Hamilton dat opgelost om naast LED ook een OLED scherm te gebruiken waarop de cijfers zeer afleesbaar zijn.

Anyway de nerd in mij riep: hebben die PSR MTX! En zo kwam vanmiddag de postbode langs en kan ik binnenkort in stijl naar de film. Eerst thuis nog even een filmmarathon The Matrix inplannen.

88 likes

Haha vet hoor!

1 like

Gaaf ding!

1 like

Cool! ja, 1999 belt

1 like

Heel cool!

1 like

Cool! Veel plezier ermee!

1 like

Matrix is sowieso instant like! Horloge is ook wel funky, stoer ding.

1 like

Gaaf maar zoals je zelf al zegt buiten proportioneel hoog geprijsd

1 like

Errug cool

1 like

The inner nerd is strong within you :joy:
Veel draagplezier gewenst!

2 likes

Voor de mensen die het geen leuk horloge vinden deze bijpassende quote: “You Have To Understand, Most People Are Not Ready To Be Unplugged…“

1 like

Ik vind het horloge leuker dan de film.

3 likes

Gaaf, grappig gedaan.
Zie nergens wat het mag kosten.

1 like

Tof ding!

1 like

Wauw, heel fraai, de force is sterk met deze! Toffe invulling van de klassieker, die groene letters klatsen eraf.

@flipperkast, ding moet 995 CHF, oftewel 995,03 euronen kosten

1 like

Als is: er zijn 2 displays?

1 like

Coooool!!

afbeelding

2 likes

Dat heb ik nou al verdrongen… :innocent:

Dat heb ik er gelukkig niet voor betaald.
Duitsland is iets goedkoper, en ik had kleine korting.

1 like

Vet horloge!

1 like

Ik gebruik in tekst LED, LCD en OLED door elkaar zie ik…. Maar inderdaad twee schermen:

De nieuwe Hamilton PSR heeft een hybride display, dat de technologieën van reflecterend LCD (Liquid Crystal Display) en uitstralende OLED (Organic Light Emitting Diodes) met elkaar combineert. In tegenstelling tot de oude PS waarbij de tijd alleen zichtbaar was door op de knop te drukken, zorgt bij de PSR het sterke LCD-display ervoor dat de tijd ook permanent zichtbaar is. Zelfs in daglicht. Door beide technologieën te combineren heeft de display bovendien een laag energieverbruik.

2 likes