NA: kleine funky duiker 🇮🇹

Hierbij presenteer ik trots mijn nieuwe aanwinst.

Sinds ik door de mvdt podcast en de squale kroeg hier zwaar geinfluenct ben, is de liefde gestart. Na aanschaf van mijn eerste squale (1545) nu dus mijn 2e. Via Vinted viel mijn oog op dit leuke duikertje. Na wat communicatie met de verkoper die uiterst prettig verliep en wat biedingen beide kanten op een mooi compromis kunnen sluiten tussen de vraag en biedprijs.
Vanuit Italië goed verpakt en snel verzonden en vandaag heerlijk op de pols. Hij mag gelijk mee naar een gtg vanavond.
Maar genoeg gelult hier de foto’s en ben vooral benieuwd naar jullie mening maar niet die van Peter :rofl:

Uploaden: image.jpg…
Uploaden: IMG_6300.jpeg…

45 likes

Ook hier dan , veel draagplezier toegewenst! :ok_hand:t4:

2 likes

lol

Ik vind 'm leuk, maar dat heb ik in de kroeg al geschreven! :sunglasses:
Nogmaals veel draagplezier.

4 likes

:joy:
Hey, nice catch, Stef! :shark: Idd lekker funky! Congratulazioni! :partying_face: :champagne:

1 like

Squale is altijd :ok_hand:
Hoeveel mm is deze 36??

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Een sympathieke aanwinst.

Ik wens je er een blijmoedige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Leuk maar is hij van je vriendin?
Zo klein.

3 likes

35 hele millimeters

2 likes

Zeker niet ! Hij is inderdaad niet log.

2 likes

Leuke aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Nice! ik denk dat de NATO floss aan de bovenkant het horloge kleiner doet lijken dan het is, nu relatief weinig wijzerplaat t.o.v. de band die zichtbaar is.

2 likes

Ja, daar heb je wel een punt, denk ik. Misschien eens een tropic eraan hangen, @Tijdspraak ?

1 like

Het is 18mm lug maat en het enige wat ik heb liggen in die maat zijn de volgende 2 bandjes.

Ik ga even op t web kijken voor een grijze tropic in die maat.

2 likes

Hmm, ja, nee, dat is het toch ook niet.

Op Ali moet je dit, volgens mij, vrij gemakkelijk, kunnen vinden. Misschien in zwart. Dan heb je, denk ik, meer keuze! Succes en ben benieuwd!

1 like

Vond ook nog een 18mm epileerband

1 like

Leuke aanwinst, aparte Squales zien we hier niet zo veel

1 like

Wat een pareltje! Gefeliciteerd

1 like

Super tof!

1 like

tof ding, formaat is ook niet gek :+1:

1 like

Gefeliciteerd