NA "Kleine Jongen"

Mooie bambino! Ik heb een aantal keer boven de koop knop gehangen bij deze kleur en uitvoering. Gewoon een erg mooie daily die mee naar kantoor kan en naar een diner. Een mooie leren band erbij voor de variatie.

1 like

Orient! Mooi heur! Dank voor de business.

1 like

Een zeer mooi horloge, en wat een magistrale foto’s en een gloedvol pleidooi! :heart::heart:

Ik draag mijn Bambino ook graag, het was het horloge dat het oplaaien van mijn hobby inluidde, augustus '23:

6 likes

Prachtig :ok_hand: heel veel draagplezier!

1 like

Helemaal mee eens👍🏽

1 like

Mooie klassieker!

1 like

Gelijk doen :wink:

In dit geval is Seiko de basis, Hazes is de sfeermaker :slightly_smiling_face:

1 like

Heerlijk :joy::ok_hand:t4:

1 like

Gefeliciteerd met je bambino!
Blijft een klassiekerje met karakter.
Nooit geweten dat de minuten- en secondewijzer gekromt zijn, leuk detail!

Deze staat vast ook mooi op een suède leren bandje!

1 like

Mooi geschreven en helemaal waar! De Bambino was mijn eerste automaat en deze heb ik nog steeds :ok_hand: :slightly_smiling_face: Een blijvertje.

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Bambino.
Dat hij maar veel draagtijd mag krijgen

1 like

Knap horloge, wat een dial :ok_hand:.
Geniet ervan.

1 like

Die van jou ziet er ook gaaf uit :+1:t4:

1 like

Druk op die knop en je zal geen spijt van krijgen.
Zeker als je het wilt gebruiken naar kantoor of dineren. De Bambino gaat heel goed op verschillende leren banden.

Zo even onder de aandacht wordt je er weer aan herinnerd hoe mooi de Bambino is.
Hij gaat tussen al het geweld en door het “gewoontjes door gewenning zijnde” vaak aan de aandacht voorbij.

Het is serieus een mooi horloge, bijna een must have.

Gefeliciteerd

4 likes

In mij hoofd waren ze groter, maar met die afmetingen is niks mis. En zijn gewoon ook goede horloges. Stof tot nadenken. Geniet er van

2 likes

Ik merk dat ik hem vaak heb overgeslagen in een koop besluit. Geheel onterecht als ik zo kijk. Gewoon een fraai horloge met mooie band ook.

1 like

Dat is niet in je hoofd. Jaren lang waren ze meer dan 40mm van doorsnede. :wink:

3 likes

Dank u.

1 like