NA kleur in de box

Het wordt toch eens tijd voor wat kleur in de box, tot op heden was het wel erg zwart wit.

Lang aan het kijken geweest en vaak over gedacht: met welke kleur ga je beginnen??
Blauw, groen, rood, ik had geen idee.
Tot op eens @HansV zijn pogue aanbied, als er toch wat kleur erin moet komen dan is de pogue die ideale kandidaat.
Hoppa, lekker geel :grinning:
De deal was snel gemaakt en gelijk verliefd :heart_eyes:

Hij klapt er lekker tussen uit ten opzichte van de rest, goede keuze dus, deze zal wel een tijdje blijven.
Dan was dat ook opgelost, gedeeltelijk dan.
1 kleurtje is toch wat weinig, dus bleef rond kijken.
En ja hoor ook hier werd een blauwe samurai aan geboden door @Synn7 snel de trekker overgehaald en de deal gesloten

Geweldige mooie horloge, wel ff wennen aan de grote maar dat wende snel.
Toch was ik een beetje teleurgesteld, het blauw was wel erg donker blauw, bijna zwart.
Eigenlijk niet de kleur die ik zocht dus…
En dat was te merken toen @John85 2 weken later zijn samurai te koop zetten, dit was een save the ocean.
Tja die is dus wel kleurrijk, gezien ik pas 2 horloges had gekocht is een 3de wel erg veel in een korte tijd.
Maar ja, het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan dus zat ik weer in de auto.

En of ik daar blij mee ben, wederom helemaal :heart_eyes:
Dat betekend dat de donker blauwe samurai binnenkort in het blauwe gedeelte gaat komen, 2 samurai’s is te veel van het goede en niet wat ik zocht.
Misschien dat er nog een groene gaat komen maar eerst genieten van de 2 seiko’s, die waren niet meer vertegenwoordigd dus dat is ook gelijk opgelost.
Sorry voor het lange verhaal maar het is eigenlijk ook een 3 dubbele NA :wink:

20 likes

Mooi! Laatst ook mijn oog laten vallen op een zwarte Samurai, helaas niet gelukt. Blauw is ook mooi, geeft inderdaad wat kleur. Veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze kleurrijke aanwinsten, ik ben ook altijd wel te porren voor een beetje kleur. :+1:

1 like

Drie kleurrijke horloges, gewoon allemaal houden, veel plezier er mee gewenst!

1 like

Gave collectie zeg :grin:

Nu ik de Samurai weer zie mis ik hem toch een beetje, al ben ik meer dan tevreden met zijn vervanger haha!

Een volgende koper zal er zeker ook weer veel plezier aan beleven :slight_smile:

1 like

2 redelijk dezelfde horloges is misschien iets too much, tevens is de box vol dus ik moet wel iets verkopen :wink:

1 like

Begrijpelijk😀, in het voorjaar heb ik met een beetje pijn twee horloges verkocht, maar nu weet ik dat het toch wel goede beslissing was.

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Erg ninja van je dit…
Mooi horloge geniet ervan.

1 like

Gaaf. Enjoy!

1 like

Geniet van je aankopen!

1 like

Omdat ik vandaag toch bezig was met fotograveren van de donker blauwe samurai en raketa (nu in het blauwe gedeelte) gelijk de moeite genomen om de hele collectie erop te zetten, dat begint er al beter eruit te zien.
Misschien dat er later nog wel iets mag vertrekken als er weer een aankoop is geweest, het past niet meer of een grotere kist kopen dat kan ook nog :grinning: