NA - Knipoog naar het verleden

Tot voor kort was ik slechts iets bovengemiddeld geïnteresseerd in Horloges. Mijn bescheiden collectie bestond uit een Junghans Mega Solar, een Rolex DJ, een Garmin Epix sporthorloge en een Ebel 1911 Discovery. 2 maanden na het aanmelden op dit forum, heb ik me door het aanstekelijke enthousiasme van forumleden laten verleiden tot een aankoop. Ik zag in de sectie “horlogemarkt” regelmatig de Tudor Black Bay langskomen en het model beviel me op het eerste gezicht. Ik wilde gaan voor de BB58 925 maar paste tijdens een bezoek aan Amsterdam de Black Bay 58 op stalen band en met zwarte wijzerplaat. Deze beviel nog beter en een aantal dagen verder ben ik tot aankoop overgegaan. (Ja, ik vind die Snowflake wijzers echt heel mooi…)

Het formaat van het horloge bevalt heel goed. Het draagt een stuk prettiger dan de dikke grote Ebel chrono die ik wellicht op korte termijn te koop aan ga bieden (Kan hier helaas niet omdat ik het vereiste trustlevel niet heb).

Wellicht is het voor mij verstandig hier iets minder vaak te komen om mijn toekomstige aankoopdrang beter te kunnen beheersen :slight_smile:

73 likes

Prachtig horloge. Veel plezier ermee

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

Mooi hoor. En ja, als je hier vaak komt, ga je veel kopen. Er zijn zoveel mooie horloges…

1 like

Ziet er goed uit! Gefeliciteerd hoor.

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Goede collectie heb je!

1 like

Jep die 58 is een topper :+1:, veel draagplezier gewenst.

1 like

Mooie classic dit gefeliciteerd :v:

1 like

Proficiat met je nieuwe aanwinst ! :ok_hand:Veel draagplezier . :grinning:

1 like

Helaas (of gelukkig?) deze keer niet gelukt :sweat_smile:

Gefeliciteerd met deze prachtige NA!

1 like

Goede keuze! Gefeliciteerd

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst! :blush: :+1:

1 like

Dat lijkt me sowieso verstandig! Als je er de hele dag mee om de oren geslagen wordt, kun je aan weinig anders denken, is mijn ervaring en dan ga je toch 'ns nadenken over een volgende aankoop. :anguished: :wink:

Maar, gefeli! Echt een forumlieveling, die BB58! Hoewel ik me wel afvraag of de 54 hier nog iets in gaat veranderen. We zullen 't zien! Geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Chapeau.:+1:
Een magnifieke Tudor!!
Proficiat dan ook met deze getalenteerde tijdgenoot.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd. Geniet ervan!

1 like

Voor nu “gelukkig”!

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge. :ok_hand: