Goed om te weten. Met 50% korting gekocht. Denk niet dat daar nog wat vanaf kan. Maar staan idd wel bekend om de goede service en garantie. Ik ga het ervaren
Mooi!
Bekende details maar toch een eigen gezicht
Hopelijk snel om de pols. Enne dan graag wat eigen foto’s haha!
Ik heb de Trident met oranje bezel gehad, volgens mij was die 42mm. Gewoon hele mooie horloges en veel kwaliteit voor je geld. Uiteindelijk gingen de golffjes en de uurwijzer me tegenstaan, maar dat is heel persoonlijk.
Veel plezier van deze Zwitser met English accent.
Thanks! Golfjes wil ik wel eens live zien idd, lijkt mij mooi😊
Erg mooi horloge. Heb ook niet veel met het merk maar het ontwerp spreekt me ook zeer aan. Mooi eigen gezicht, gave dial, mooie eigenzinnige wijzers… Ben benieuwd hoe hij je bevalt!
Leuk horloge van een sympathiek merk dat de gevestigde orde destijds goed heeft wakker geschud.
Gefeliciteerd!
Mooi man, proficiat alvast. Ik heb de vinger ook boven de checkoutknop gehad maar toch maar niet gedaan. Ben benieuwd naar je foto’s!
Alvast veel voorpret toegewenst, laat maar wat foto’s zien als het horloge aankomt
Alvast Feli.
Het ken veul rotter.
Golfjes dial, ceremic bezel, mooie/andere wijzers en een mooi rubbertje om het geheel te complementeren .
Ik zeg ; good deal.
Elf.
Veel voorpret!
Ik heb me ter nauwer nood kunnen.inhouden…
Ken het merk niet, maar het ziet er mooi uit. Zo op de foto’s lijkt de afwerking prima. Veel plezier ermee👍
Een van de mooiste duikers die ik ken imho, wat een prachtige klok!
Sterkte met wachten en alvast heel veel plezier ermee!
Zo… Dat heeft me net ook echt even wat moeite gekost. Snel maar weer verder lezen.
Sterk hoor mij dus niet gelukt, nu wachten
Ik vind overigens wel dat Christopher Ward èrg duur is geworden. Nu met 50% korting een C9 Big Date komt die nog op een € 540…voor dat geld heb ik -zonder korting- een Tissot Visodate. Beetje uit verhouding dus. CW is degelijk spul, maar ik heb toch meer gevoel bij Tissot.
Hij blijft echt mooi. veel plezier ermee
Best leuk:
Zeker aan de prijs, maar met 50 procent reductie wil ik het toch wel een keer live zien😉
Deze was er eerder deze week ook met rubberen band. Door jouw post wilde ik die net als impulsaankoop bestellen, is helaas/gelukkig uitverkocht.
Da’s zeker wel een interessante deal! Heel erg mooi horloge… Helaas (en misschien gelukkig inderdaad ) uitverkocht!