NA Kon het niet laten...Chr Ward trident is binnen!

Had al een tijdje gekeken naar de duikers van Christopher Ward. Kwam mooie aanbieding voorbij (goeie marketing daar) dus heel spontaan eentje besteld.

Ben heel benieuwd naar het horloge en de kwaliteit. Komt als deze bevalt ipv de Squale 1545. In de collectie dan met de Squale 1521.
Plaatje van het web

Gr Martijn

13 likes

Een merk wat me totaal niet aanspreekt maar welk toch zeer mooie horloges maakt…toch maar eens meer in verdiepen.

Veel voorpret en draagplezier :+1:

1 like

Golfjes op de dial en die secondewijzer vind ik wel leuk! Ben benieuwd naar je eigen fotos straks.

1 like

Oops, zit nu in 50% korting uitverkoop, je kan hem kostenloos retourzenden dan dezelfde in de sale kopen?
Ben overigens erg tevreden met mijn eigen exemplaar!

1 like

Haha. Marketing in de horlogeindustrie valt nooit te onderschatten.
Veel voorpret!

1 like

Waar zie je die uitverkoop? Vind het niet inmiddelijk…

Sterker nog, ik vind het totaal niet.

hier

3 likes

Thanks!

Jammer dat er alleen modellen met groene bezel in de aanbieding zijn. Ik zou zo’n 38mm best een keer willen proberen.

ah de groene genomen. vond je die nieuwe titanium versie niks?
Ben benieuwd wat je ervan vind als ie binnen is.

1 like

Je mag de mijne proberen:

5 likes

Thanks!

Als je die kostencalculatie van Motormuis leest, kan je niet begrijpen dat ze het hiervoor kunnen doen…
http://www.christopherward.co.uk/spring-clearance/watches50-spring/c11-cosc-ext-tkv-si.html
Ze beknibbelen wel op lumen blijkbaar.

1 like

Nee hoor de C60 heeft gewoon Super Luminova

1 like

Is dit een 38mm?

Mooi horloge👍

1 like

Ga ik plaatsen, ben zelf ook benieuwd hoe eea er uitziet

1 like

Ja dit is een 38 mm, thanks

Groene ring is iets wat ik nu niet heb vandaar. Vond t een mooi combi zo

1 like

Mooie van CHR WARD is dat de dame van customer relations een Nederlandse is, die hokt met Mr Ward, ze komt je graag tegemoet als je iets gekocht hebt dat kort erna in de sales komt.

Precies, thanks