Dat klopt…maar is intussen eigendom van miss @HorlogeHalle, want zij vindt dat het mooiste horloge ever.
En ik…etc etc
Bandje was wel mooi, maar niet zo fijn om te dragen vanwege stugheid.
Zal hem bkort weer eens ‘lenen’
Dat klopt…maar is intussen eigendom van miss @HorlogeHalle, want zij vindt dat het mooiste horloge ever.
En ik…etc etc
Bandje was wel mooi, maar niet zo fijn om te dragen vanwege stugheid.
Zal hem bkort weer eens ‘lenen’
Gaaf ding hè? Je krijgt echt een hoop horloge voor je geld. Het uurwerk is een kunstwerk en loopt bijzonder nauwkeurig. Veel draagplezier gewenst!
Mooi verhaal en een dito mooie aanwinst.
Wat een prachtig horloge. Deze springt er echt uit. Topper hoor.
Irritant hè die postbezorgers die niet komen als het jou uitkomt. Ik moest me vanochtend vreselijk haasten om op tijd weer thuis te zijn, kwam ie 10 minuten later als aangegeven in de app
Maar mooie NA, veel plezier ermee. Ik blijf het een zeer mooi ding vinden. Ben benieuwd hoe ie er in het echt uit ziet.
Postbezorgers zijn helden. Ik ben ongeduldig.
Erg tof, en staat prachtig rond de arm!
Mooi om te lezen haha en wat een gaaf horloge ook! Geniet ervan!
Ben jij geen treinmachinist?
Ghehe. Right in the face Gelukkig rij ik goederentreinen, die containers zeuren niet als ze te laat zijn
Maar die enkele keren dat ik een reizigerstrein rij krijg ik wel eens wat boze gezichten als ik een paar minuten te laat kom binnensukkelen op het station
Hahaha ok dan.
Daarom loer ik een beetje naar de variant met stalen band.
Ja gaaf
Dat is ook mijn eerste gedachte bij Bulova. Italië. Altijd al eigenlijk.
Had hem nieuw via catawiki gekocht voor een hele mooie prijs. Was eerst nog bang dat hij voor dat geld niet zou aankomen vanuit Italië.
Mooi verhaal en prachtige aanwinst! Geniet ervan!
Ter aanvulling en niet geheel onbelangrijk. Een Quartz met zichtbodem van saffier is ook niet allledaags. Dat Bulova logo om de batterij aan het zicht te onttrekken… het is gewoon zo heerlijk. Omdat er over nagedacht is.
Verdient betere foto’s! Ik heb de versie op staal. Geweldig!
Zijn de lugs nu compleet anders of kan de mijne ook nog op rubber?