NA: Kurono Tokyo Chronograph II

Vandaag binnengekregen. In perfecte (ongebruikte) staat. Het jaar begint goed. :wink:

Het vorig jaar is er al aardig opgeruimd en de collectie komt langzaam maar zeker tot de kern. Er zullen nog enkele stukken het nest verlaten maar dan zijn we er wel. (Ja, dat hebben jullie vaker gehoord. :joy:)

Maar soms komt er iets langs dat roet in het eten gooit. Dat was een weekje geleden, toen ik op Chrono een horloge zag dat ik ooit in het vizier had maar vanwege de gelimiteerde oplage (500) toen ben misgelopen. Ik heb niet getwijfeld. Deze stond al lang op het lijstje en heb hem onmiddellijk besteld. Uitstraling, kleurstelling,… Ik ben helemaal blij.

En een officieel plaatje om een beter beeld te krijgen. Mijn foto’s zijn niet zo goed…

102 likes

Gefeliciteerd met je prachtige NA! Geniet ervan!

1 like

Zou graag willen horen na paar weken hoe je ervaring is met Kurono staat ook op me lijstje

gefeliciteerd,
draag hem met plezier

1 like

Mooie NA hoor :ok_hand:

1 like

Horloges krijgen relatief weinig draagtijd, dus dat zal eventjes duren… :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Gaaf! Proficiat :slight_smile:

1 like

Waarom weinig draagtijd dan :thinking:?

1 like

Prachtig zeg! Van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig! Echt een toffe aanwinst!

1 like

“Teveel” om te dragen. Maar we gaan de goede kant op. Vorig jaar afscheid genomen van 12 exemplaren… Wat blijft krijgt dus vanzelf steeds meer draagtijd. :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd. Heel veel plezier ermee.

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een aparte verschijning hoor!!
Ziet er schitterend uit!!

Ik wens je er een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst

1 like