NA: Kurono Tokyo Chronograph II

1 like

Niet echt spectaculair hoor. Voor zover ik kon nagaan een Seiko ne86. Het gaat bij deze kurono horloges voornamelijk om het ontwerp. Daar ging het mij ook om.

Helaas maakt de gecreëerde exclusiviteit ze lastig te vinden en daarnaast een gewild object voor speculanten. Ik heb geluk gehad. :slightly_smiling_face:

1 like

Die centrale secondenteller staat bizar strak op de 12. Heb ik al eens een Sinn 903 voor teruggestuurd; was meteen zo afgeknapt dat ik mijn geld terugvroeg en kreeg.

1 like

Heel mooi horloge! Gefeliciteerd met de NA.

1 like

Gefeliciteerd TS. Charmant horloge!

Wat maakt dat je daar zo op afknapt?

Dat die wijzer (lang!) niet perfect op de 12 stond? Omdat ik er - Jan 1,25 Modaal - net 3000 euro voor had afgeteld. :man_shrugging:

1 like

Vond je dat niet mooi (ik zie het namelijk niet zo) of voorzie je een probleem? Heb de chronograaf na binnenkomst natuurlijk even laten lopen om te kijken of alles functioneert maar heb er weinig aan kunnen ontdekken. In de praktijk gebruik ik het niet. Maar de meeste horloges die ik heb zijn wel voorzien van een chronograaf. Vind dat gewoon mooi. Een 903 is er een van. :slightly_smiling_face:

1 like

OH Sorry, ik begreep het verkeerd. Ik las het alsof je het juist een probleem vond dat ie strak op 12 stond :sweat_smile: ik dacht al

1 like

Ja het blijft internet he. :grin:

2 likes

OT ik vind deze wijzers heel sexy :blush:

1 like

Helemaal eens. :slightly_smiling_face:

Goed genoeg hoor. Wat een prachtig horloge! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Prachtige Kurono, gefeliciteerd!

1 like

wat een aanwinst, geniet ervan!

1 like