Mooi verhaal en gefeliciteerd met de Kurono! Een speciaal horloge die mij ook erg trekt…
Mooie aanwinst Proficiat.
Een heerlijke citytrip met een prachtige aanwinst als slagroom op de taart
Echt een bijzonder fraai horloge!
Geniet ervan!
Ik denk, gegeven de waarschijnlijke oplage, de mensen achter het horloge, het uiterlijk en de toch gedegen uurwerkjes die gebruikt worden? Tja. Iets waterdichter was leuk geweest maar verder zou ik ja roepen. Zowel technisch als als pakket, zeg maar.
Gefeliciteerd man. Leuk dat je hem hebt. Ik zou 'm graag ooit eens in het echie zien, want ik twijfel over de concentrische cirkels rond de dial, maar in het handje is dat altijd anders dan op foto’s.
Yess hij is gelukkig binnen het forum gebleven, gefeliciteerd! Ontzettend gaaf horloge hé. Ben zelf ook nog niet uitgekeken op het ding, de dial blijft mij telkens intrigeren. Wat vind je van de lederen band? Dat is het enige wat ik niet denderend vind aan het het horloge, gelukkig maakt de rest van het pakket alles goed.
Dank allen, voor jullie leuke reacties!
Ik heb het idee dat ik voorlopig ook niet uitgekeken raak. Van plat, oud-roze naar glinsterend koper in direct licht: prachtig!
Het lederen bandje is wat mij betreft ‘mwoah’. Kon slechter, kon beter maar will do!
Prachtige aanwinst! Gefeliciteerd en ik wens je er een mooie tijd mee.
Proficiat, mooie horloge van Asaoka
Heel leuk, onderscheidende keuze. Veel plezier ermee!
Geinig ding! Ik zie de laatste tijd steeds meer over dit horlogemerk verschijnen, doen ze goed .
Bijzonder fraai, proficiat
Mooi en smaakvol horloge, veel draagplezier toegewenst met de NA.
Gefeliciteerd met de aanwinst en vanaf nu dus ook welkom in de Kurono Only groep Nieuw bandje erop doet wonderen.