NA: Laatste NA van 2020 is toch nog een feit! Grand Seiko SBGA415

Ben dus nog geen maand lid…
Maar here we go!

Say hello to my Winter friend❄️
Grand Seiko SBGA415

Stond dus op het punt het horloge te bestellen op Chrono24 vanuit de V.S. maar de importkosten stonden me erg tegen en het feit dat het in de V.S. nu met pakketjes niet zo lekker gaat helpt ook niet mee.

Na een tijd zoeken en berichten bleek er een in het land te koop te staan. Het ging tussen deze en de snowflake maar deze keuze was snel gemaakt!

Ik werd meteen verliefd op deze plaat. Eerlijk waar ongelooflijk. Het niveau van de finishing is ongekend.
Nu bestaat de collectie uit deze GS, de 214270 Rolex Explorer en de Tudor Black Bay. Oftewel, ik ben even klaar😅

Nu nog even zoeken naar een toffe band voor op de GS en dan is 'ie helemaal done. Mijn 2021 zal vannacht in ieder geval mooi beginnen met deze prachtklok. Helemaal happy!
Er komen snel betere foto’s met goed licht maar ik moest 'm nog even last minute delen.

Fijne avond iedereen en alvast een gelukkig 2021 gewenst!:clinking_glasses:

82 likes

Waw, dat is een hele mooie! :+1:

1 like

Mooi! Gefeliciteerd!

1 like

Topper! Nu ff afwachten of het ook de laatste NA op HF is :upside_down_face:

1 like

Hello! :wave:

WOW, wat een laatste aanwinst. Mooi man. Geniet ervan, draag hem met plezier en een fijne jaarwisseling gewenst. :champagne:

1 like

Waaw, wat een fantantastische binnenkomer!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met de GS!

1 like

Gefeliciteerd :champagne:

1 like

Prachtig!!

1 like

Wat een binnenkomer, nog net in 2020. Schitterend!

1 like

Heel mooi!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Fraai hoor!
Geniet ervan :+1:

1 like

Prachtig horloge !
Prachtige afsluiting van 2020 !
Prachtig begin van 2021 !

1 like

Mooi exemplaar! Geniet ervan!

1 like

Prachtig!

1 like

Dat zijn de mooie binnenkomers!

1 like

Schitterende plaat, gefeliciteerd!

1 like

Fantastisch man! Ik heb een snowflake en de 214270, en ik was aan het kijken naar een Tudor black Bay haha. Misschien toch een magisch trio dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Geniet van de aanwinst!

1 like