NA laatste van het jaar

Het begon allemaal eind april, ik was in New York met mijn vader en dacht daar om Time Square wel even de Moonswatch te kunnen scoren. Helaas bleek dat een utopie en werd ik nog net niet uitgelachen. Toen eigenlijk niet meer aan de Moonswatch gedacht tot dat ik erachter kwam dat we een Swatch winkel in de Kalverstraat hebben. Twee weken geleden even langs gegaan om te vragen naar de Moonswatch Mission to the Moon echter hadden ze alleen maar Mission to Uranus :slight_smile:

Ik ga aan dat graag Moonswatch Mission to the Moon wil omda ik ook de Omega Speedmaster heb. Nu gaf de filiaal manager aan als ik mijn Omega Speedmaster de volgende keer laat zien en hij heeft Moonswatch Mission to the Moon liggen ik hem mag meenemen. Afgelopen zaterdag maar weer even wezen buurten met mn Speedmaster en ja hij had hem liggen en ik mocht hem meenemen :slight_smile:

Voorlopig mijn 3e en laatste horloge voor dit jaar, op naar 2023!!! :slight_smile:

upload pic

48 likes

Gefeliciteerd Jasper met je NA. Leuk om ze naast elkaar te hebben. Geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd! Leuk ding

Dit is toch wel zo’n aparte belofte om aan een klant te maken :sweat_smile:. Want als je al een echt speedmaster hebt, dan mag je wel een moonswatch

1 like

Nou, leuke afsluiter van het jaar. Veel plezier ermee!
Ik zit dit jaar ook al op 4 (nieuwe). Dus ik stop er ook even mee, voor nu. :grin:

1 like

De mooiste moonswatch na mijn mening, veel plezier ervan

1 like

Enjoy!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Lol, ik heb zaterdagochtend om 10 uur dezelfde vraag gesteld en toen hadden ze echt alleen de Uranus. :joy:

Tof dat je hem gegund hebt gekregen, hij komt in elk geval bij een liefhebber :grin:

1 like

Hebbes! Ietwat vreemde voorwaarde maar hebben is hebben. Veel draagplezier!

1 like

Maar die is toch een partij lelijk Uranus :slight_smile: Mercury en Saturn waren voor mij alternatieven

Eens! Daarom heb ik die ook lekker laten liggen. Was trouwens daarna nog even bij Gassan en daar lopen gewoon een paar verkoopsters met zo’n ding om :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd. Leuk dat je hem toch waardeert hoewrl je ook die Omega hebt.

1 like

Mooi ding, wees er zuinig op.

1 like

Volgens mij krijg je de nieuwe speedmaster voor 7k sneller om de pols😁

1 like

Veel plezier van je nieuwe aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Heel leuk horloge! Gefeliciteerd ermee.

Ik vind de mission to ur anus het leukst. Omdat ik kinderachtig ben.

Gefeliciteerd met je NA! Ik zou alleen het bandje even wisselen naar een standaard NATO of zo.

2 likes

Gefeliciteerd met je NA. Veel plezier ermee.

1 like

Doet me een beetje denken aan Aston Martin met de Cygnet :grinning: Die werd nieuwe alleen verkocht aan eigenaren van een ‘echte’ Aston.

2 likes