NA: Laco Memmingen "Erbstück" inmiddels binnen

Dat vind ik ook!

Ik denk dat veel mensen hier daar toch lichte hartkloppingen van krijgen :joy: het ziet er zeer stoer uit maar ik zou het niet durven

2 likes

Mooi werk!

1 like

3 weken buiten gelegd? :joy:

2 likes

Gefeliciteerd en dat komt akelig dicht bij het origineel !

1 like

Eerst roodgloeiend verhit, daarna een paar ritjes naar Keulen op en neer door de pekel en aan de voorkant van m’n trein in de regen

Ik vind het serieus tof gedaan.

8 likes

:joy::joy::joy:

1 like

WOW!!!
Dit is voor mij nieuw
Het jaren 40 ontwerp vind ikzelf wel mooi, maar de huidige staat van het horloge slaat werkelijk alles.
TOP hoor :heart_eyes:

1 like

Ik heb zo’n autootje in ouwe troep stijl :joy:

Ownee. Barn find heet dat dan :grin:

5 likes

Leuke beslissing en heel gaaf gedaan! :muscle:
Hij ziet er erg tof uit zo, congratz! :tada::+1:

1 like

Tx! Het is echt een fascinerend ding geworden. Laco maakt de meest “oorspronkelijke” fliegers, qua design, materialen en uitvoering (zelfs nog de oorspronkelijke 55mm versie!) maar als je die dan hagelnieuw in je handen hebt is 't een beetje gek. Alsof je een compleet nieuwe voor-oorlogse Benz in de garage hebt, het ziet er raar uit althans voor mij :joy:

Ik ben er blij mee, en het feit dat ik hem al 1,5 jaar als nieuw om de pols heb gehad maakt 't alleen maar beter.

3 likes

Dit is typisch “take it or leave it”… Fijn dat je het mooi vindt!!!
Voor mij zou het afschuwelijk zijn :woozy_face:!!
Patina = roest en beschadiging :wink:.

1 like

Op de foto’s te zien helemaal eens, lekker een eigen gezicht zo en een mooie originele ode aan een echte originele oude, top! :ok_hand:

1 like

Ik zou het met geen enkel ander stuk (M’N SPEEDY!!!) laten doen, maar bij deze past 't op de een of andere manier :grin:

1 like

Ik zal er nog wat echt goede foto’s van maken.

En misschien laat ik 'm ooit wel “grade 3” aanpakken. Ik heb geen 60 jaar meer om er zelf zoveel patina op te klussen :joy:

1 like

Ik hou wel van het aanzicht der jaren op voorwerpen… Maar om het nu tegen betaling artificieel te laten doen, dat denk ik niet.

Los daarvan, wel erg knap gedaan! En wat een droomjob ook als je met een hamer en beitel nieuwe horloges mag :face_with_symbols_over_mouth: op vraag van de eigenaar…

1 like

Als iemand die van mij mee zou willen nemen naar de maan, dan zou ik daar geen moeite mee hebben!

Ot: misschien een beetje nep, maar wel gaaf zo!

1 like

Whooow, meer durf ik er niet over te zeggen :roll_eyes::thinking::grin:

1 like

Je legt een nieuw horloge dus een jaar in een urinoir en krijgt dan dit?!

Echt heel gaaf! Heb je ook de bijpassende ‘Erbstuck’ band?

1 like