NA land-en-zee Omega

Het is tot nu toe best een ‘druk’ horloge jaar voor mij. Diverse horloges hebben de collecties verlaten en ik heb ook best al wel wat horloges aan de collectie mogen toevoegen. Bij geen enkele heb ik echter een NA geschreven. Blijkbaar was de behoefte / het enthousiasme dit te doen niet groot genoeg.

Door omstandigheden heb ik in relatief korte tijd 3 nieuwe aankopen aangedaan en ik vermoed dat ik voor alle 3 wel eens een NA zou kunnen schrijven.

Momenteel ligt er een Navtimer voor service bij Breitling, ik ben in afwachting van een Grand Seiko uit Hong Kong die ik ‘won’ via een veiling en 2 weken terug kocht ik deze Omega Aqua Terra. Ik had al een gezocht topic aangemaakt hier, maar ondanks wat interessante reacties kon ik het horloge vrij snel via iemand anders bemachtigen. Bij de aankoop bleek toevallig ook nog eens dat de verkoper hier ‘actief’ is op het forum. :joy:

Deze aqua terra heeft een prachtige groene plaat en na hem 2 weken gedragen te hebben kan ik echt zeggen dat het een veelzijdig horloge is. Hij doet zijn naam echt eer aan. Prachtig op land bij bijvoorbeeld een pak, maar ook heerlijk zomers bij het zwembad. In de zon krijgt de wijzerplaat een mooie lichtgroene schittering. Met 150m waterdichtheid dmv een geschroefde kroon hoef je je ook geen zorgen te maken of je er wel mee kan zwemmen.

Tot slot wat mooie foto’s die ik de afgelopen weken schoot.

Dank voor het lezen! :v:

72 likes

Proficiat, toffe aanwinst.
Mooie allrounder met een gave kleur!

1 like

Prachtige kleur!

1 like

Gefeliciteer ,mooi horloge met prachtige kleur :+1:

1 like

Heel mooi deze Leon! Ik heb hem ook eens gepast en moest mezelf echt in bedwang houden om hem niet meteen mee te nemen. Die groene plaat is heel gaaf! Mooi hoe die in het licht verandert.

1 like

Heel mooi :ok_hand: Mijn favoriete Omega
Gefeliciteerd met de aanwinst

1 like

Proficiat

1 like

Van harte gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Geniet er van, maar dat gaat vast goed komen!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze topper!
Geniet ervan!

1 like

Allemans vriend.

They say geniuses pick green…

1 like

ja, een echt mooie verschijning,
één van de mooiere Omega’s,
draag hem met plezier.

1 like

Prachtige Omega :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

In het echt mooier dan op de foto’s weet ik toevallig. Gefeliciteerd!

1 like

De mooiste Omega, geniet ervan zou ik normaal zeggen. Maar dat is getuige de foto’s al goed gekomen :slight_smile:

1 like

Van harte :+1:

1 like

Lekkere NA! :sunglasses:

1 like

Mooie aanwinst! Veel draagplezier!

1 like

Mooie Omega. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig!

1 like

Tophorloge zeg. Erg mooi.

1 like