NA: lang gewacht, toch gekomen. Ik ben klaar met de collectie...

Althans, ik denk dat ik klaar ben met de collectie. Met deze hobby weet je het natuurlijk maar nooit ;-).

Na een aantal maanden zonder resultaat AD’s te hebben afgestruind in (daar komt het) Amsterdam, Schiphol, Haarlem, Washington, Miami, Islamorada en Cozumel, besloot ik op het forum een gezocht-topic aan te maken voor een Rolex Submariner 114060. Ik zocht bewust naar de “no date” (zo mag je ‘m niet noemen geloof ik), omdat die het mooist de donkere wijzerplaat tot zijn recht laat komen. Daarnaast vind ik die het mooist naast mijn DJ41.

Vandaag kon ik via een forumlid de mij begeerde duiker aanschaffen. Een schitterende sub, Nederlands geleverd in november 2018, full set, zelfs met de S&C kartonnen tas en de gele Rolex-sleutelhanger er bij (leuk hebbedingetje als bonus).
Dat wordt dus genieten!!

De Sub naast de DJ41 en de Longines Conquest Heritage maken mijn collectie (op dit moment) compleet!

Fijn weekend allemaal!

107 likes

Prachtige trio :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Wat een plaatje! Veel draagplezier toegewenst🎉

1 like

Een :top: collectie :+1:, gefeliciteerd met je aankoop.

1 like

geniet van de mooie tijd :sunglasses:

1 like

Prachtige collectie. Maar die positie van de bezel… mijn god dat stoort me :slight_smile:

4 likes

Ja zag het :see_no_evil:. Shame on me

1 like

Dit is beter :wink:

6 likes

Nee man, snap dat wel. Dat is spanning. Net als je rits vergeten dicht te doen na je eerste blow… Wacht ik stop nu.

Prachtige collectie!

5 likes

Gefeliciteerd!!!
Doe je ff de bezel goed draaien…

1 like

Komop. Het leuke van een hobby is dat het nooit af is. Je hebt prachtige horloges en inderdaad die Sub is prachtig zonder date en zonder wrat op het glas. :joy:
Maar ik bespeur in je collectie nog wel een gebrek aan een echte luxe dresser. Misschien dat volgende stap een PP Calatrava iets is?:grimacing:

1 like

Mooi! Gefeliciteerd! :+1:
Veel plezier er mee gewenst. En sterkte gewenst aan de andere twee, die zullen nog weinig buiten komen.

1 like

Van harte!!!
IMO de mooiste sub !
Veel draagplezier. :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd man! :ok_hand: :+1::+1: top die is binnen.

:point_up_2:

:rofl::grin::rofl::+1::+1::+1:. Voor nu ja!

3 likes

You are next! :muscle:t4:

Mooi hoor, maar volgens mij ben je net begonnen. Het is nooit klaar.

2 likes

Yep en maar wachten.

image

Heb toevallig gisteren gebeld om te vragen of er al schot in de zaak zit. Wel… er staan landelijk (bij SenC) 57 wachtenden op de lijst. Mijn filiaal waar ik op de lijst sta, krijgt er gemiddeld 1 per maand binnen :flushed::flushed::flushed::flushed::flushed::flushed::flushed::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Ik ben heel geduldig hoor!

image

Maar goed over een paar weken komt de bling bling DD van mijn vrouw, ga ik daar maar naar kijken :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl::rofl:

4 likes

Mooiste van de 3 , gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd Marcel ! Prachtige NA !
Gewoon hebben dat ding !
Staat toch net wat bescheidener dan je DJ 41.

2 likes

Prachtige verzameling

1 like