NA Lang naar gekeken en nu heb ik hem

Lang naar deze uitvoering gekeken maar nooit de knoop durven doorhakken. Na een Turbulend jaar van diverse merken en modellen te proberen heb ik de knoop toch doorgehakt.

Ik was sinds vorig weekend voor het werk in Duitsland. Daar zag ik er 1 aangeboden worden. Nu bleek de woonplaats van de verkoper op amper 25min afstand te zijn van het hotel waar ik verbleef… dat was een teken :sunglasses: Het wordt nog beter, de persoon is lid van het duitse UF en het horloge was zgan… Beter als dit ging het niet worden. Dus zo snel als ik kon er naartoe gereden… Dikke blij met deze Zenith

Fijn weekend HF´ers :beers:


213 likes

Gefeliciteerd! Geweldig horloge.

first!

2 likes

Dat is een gelukje! Prachtig horloge, gefeliciteerd ermee. :+1:

1 like

Daar is de Zenith dan! Prachtig man, geniet ervan! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Van harte met deze topper …. Erg mooi :blush::+1::+1:

1 like

Prachtig , zeer mooi , gefeliciteerd

1 like

Ben niet zo van de skeletons, maar als het dan toch zou moeten, dan deze. Top dat-ie zo mooi in je schoot viel! :wink:

6 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop! Hopelijk beklijft deze beter dan de submariner(s) :grinning:

1 like

Ik durf het niet uitspreken maar ik ben er bij deze wel zeker van dat hij niet snel (zelfs niet meer) zal vertrekken :innocent:

5 likes

Echt heel tof, zeker op deze band!

1 like

Dat moet het wachten waard zijn geweest

1 like

Prachtig horloge !! Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Mega gaaf ding…heb hem ook kort gehad alleen miste ik de fijnafstelling in de band dus zat of te los of te strak :face_with_raised_eyebrow:
Dus helaas weer weggedaan

20220512_181341_1_2

5 likes

Ik heb geluk gehad. Daar had ik ook bang voor :grin:

1 like

Mooie aanwinst :+1:t2::+1:t2:

1 like

Super mooi, gefeliciteerd G!

1 like

Heel erg mooi! Gefeliciteerd ermee.

1 like

Mooiste skeleton :ok_hand: Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie skeleton!

Enjoy it!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst :ok_hand:

1 like