Na lang "weg" weer terug en nieuwe aanwinsten

Dat is alweer een behoorlijk tijdje terug dat ik iets plaatste op het forum, eeeeerg druk gehad, met andere zaken, ik ben ondermeer een opleiding gestart die zeer intensief is en veel tijd vergt. Wel heb ik met enige regelmaat postings gelezen, nieuwe namen, nieuwe horloges, en een nieuwe forumopzet, leuk! Een aantal dingen gaan kennelijk gewoon door, een ruzietje, Black Monsters blijven invaden en de Speedmaster blijft een droom van velen (terecht). Een volgende limited (de Glycine van vorig jaar?)
Helemaal stil gezeten heb ik niet, wat nieuwe aanschaffingen op Omega gebied, ik wil mijn collectie toch wat structureren dus er is ook e.e.a. verkocht.

Onderstaand, de Seamaster Chrono (ongeveer 1973) en netjes gemaakt door W&V te Alkmaar. Dit horloge heb ik gekocht bij een handel in tweede-hand-foto-artikelen, voor “weinig” echt een mazzeltje m.i.

Dan de Seamaster Electronic, ook opgeknapt, de kleur van de wijzerplaat is wat realistischer op de foto waar nog het gekraste glas opzit. Wel ben ik nog op zoek naar de originele band. (met metalen aanzetstukjes, iemand een adres?)

1 like

Hoi Leen,

Welcome Back.
Ik heb me al regelmatig afgevraagd “Waar is Leen heen?”

Goed om te zien dat je weer terug bent.

Die Omega’s zijn achitterend. Zeker de Chrono. W&V heeft weer een puik werkje afgeleverd.

gr,
Hans Mennink

Welkom terug, Leen. En dat is inderdaad een hele mooie Omega Chronograaf. Een beetje geluk moet je hebben…

Fraaie aanwinsten Leen, geniet ervan, enne … welkom terug :smiley:

Ruud

Mooie aanwinsten Leen! Ik weet niet of deze banden passen?:
http://www.marktplaats.nl/markt/antiek/juwelenhorloges/90231.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fq%3Domega%2Bbanden%26p%3D1%26d%3D1%26pv%3Dall%26g%3D1%26u%3D8%26s%3D50%26m%3D0%26show_thumbnails%3D1

Hoi Leen,

Mooie exemplaren.
Voor die f300, dat zijn speciale banden met grote holle schakels, waar makkelijk de haren tussen kruipen en die schuift over de lugs waar nu de lederen band tussen zit. Moeilijk te vinden.

Freddy

Hoi Leen.
Voor mij totaal onbekende Omega’s.
Maar daarom zeker niet minder mooi.
Proficiat ermee.
Groeten,
JohnSr