Het was even wachten op de NA. Eindelijk. Gefeliciteerd. Wat een fantastisch horloge.
Schitterend! Veel plezier ermee!
Toch die NA geschreven
Leuk hoor!
Heel mooi horloge, ik houd wel van die mooie klassieke stijl. Ik ben voor een ander merk gegaan (1 van de 3) maar ook Lange is werkelijk prachtig. Ik vind zelf de kast ook altijd zo mooi strak.
Geniet ervan!
Wat een fantastisch horloge, heerlijke aanwinst
Erg mooi! En het siert men ook als je zo een bedrag uitgeeft aan een horloge wat je echt mooi vind en de doorsnee mens niet kent.
Zeer classy !
GE-WEL-DIG!
Lange for the win!!
Mooi veel plezier ermee !
Prachtige aanwinst. Staat ook op mijn lange termijn droom lijst. Geniet er van!
Gefeliciteerd! Schitterend horloge. Geniet ervan!
Gaaf man! Van harte!
Prachtig, waanzinnig mooi!
Heerlijk, geniet ervan.
Absoluut top horloge van een top merk. Zeer gaaf, geniet er van!!!
Nou daar is die dan eindelijk.
Erg mooi en wat mij betreft een van de allermooiste modellen die ze maken. Daar ga je heel veel plezier aan beleven. Wees er zuinig op.
Prachtig horloge… Niet alleen als dresser, maar op een spijkerbroek misstaat deze ook niet
Prachtig horloge
Leuk dat je het hele verhaal vertelt, de aanloop is toch vaak al de helft van het plezier. Het onderzoek, de klik met de mensen bij wie je het wilt kopen en jezelf overtuigen voor een aardige smak geld op tafel te gooien voor een instapper.
Gefeliciteerd! Prachtige horloge! Heb je de “thin copper blue” ook gezien of gepast?
Leg 'm dan ook neer. Ik zie dat je het deed. Maar daar helpt geen neerleggen en geen lightroom meer aan.
Maar gefeliciteerd. Da’s een zeer mooi horloge. Veel plezier er mee.
Prachtige flitsende eenvoud, veel plezier er mee gewenst!
Dank jullie wel voor alle reacties.
Ik zal de Lange idd even registreren en dan eens kijken wat mijn kant op komt
Ik dacht dat je bij lange ook kunt navragen wie de graven gemaakt heeft? Hoe? Mail sturen en serie nr vermelden?