Na lange zoektocht NA: Tudor Black Bay 58 Blue

Gefeliciteerd met je NA. Top keuze en een heel fijn en mooi horloge

1 like

Haha nice! De blauwe of de zwarte?

1 like

Van harte. Alle waar is naar z’n geld natuurlijk, maar als je hiermee rekening hoidt dan vind ik de Oris niet verschrikkelijk onder doen.

qq

1 like

De zwarte

1 like

Ah ja! Die is ook gaaf, de variant die in had gepast was de andere: de blauwe bezel met gele markers. Zo zie je maar weer, alles proberen en dan pas keuzes maken!

2 likes

Mooi hoor, dat is lekker op het vliegtuig stappen: meteen tijd zat om er de hele vlucht naar te kijken :+1:

1 like

Mooi hoor! Erg mooie combinatie ook met de stoffen band. Gefeliciteerd met je aankoop.

1 like

Proficiat mooie Tudor :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd, top horloge!! :facepunch:t2:

1 like

Prachtig!

1 like

Mooi verhaal en mooie aankoop en natuurlijk ook gefeliciteerd met de aankoop van de nieuwe woning. Geniet van je nieuwe aanwinst en van de woning. Dat je er veel geluk en gezondheid mag hebben!

1 like

Proficiat, top horloge!
Ik denk dat wij een zeer vergelijkbaar parcours gaan afleggen :grinning_face_with_smiling_eyes:. Lange termijn wil ik zeker ook de Speedy, maar momenteel (ook op huizenjacht) past de BB58 beter in het budgettair plaatje. Voor mij is het blauw ook een mooie afwisseling in de collectie en verwijst inderdaad leuk naar Tudor’s geschiedenis. En die Speedmaster zal huis niet weglopen de komende jaren :wink:.
Enjoy, veel plezier in Dublin en proficiat met de woonst!!

1 like

Kijk een mede connoisseur met goede smaak! Dank voor de felicitaties. Dublin was geweldig trouwens, na s avonds goed in de olie te hebben gezeten rustig de kater er uit wandelen de volgende dag

1 like

Nee klopt, er zit natuurlijk ook wel een fors verschil tussen de prijzen en daar mag je niet hetzelfde van verwachten. Ik had alleen zoiets, als ik toch een sloot geld ga uitgeven (vind 1800-2000 namelijk ook al veel pecunia) dan spaar ik liever door. Tudor biedt dan wel veel waar voor het geld.

Overigens speelde ook mee dat ik de 40mm te groot vond voor mijn pols (met name de lug to lug) en de 36mm te klein. Misschien als ooit een 38mm komt dat ik dan in de verleiding kom haha. Hoewel die caliber 300 oris big crown pointer date vind ik overigens heel gaaf al.

Herkenbaar wat betreft de Oris 65. Het design is mooi maar de kwaliteit minder. Deze Tudor overtreft de Oris op alle vlakken!

2 likes