NA Laventure Sous Marine

Met zulke kleine oplages is het bijna onmogelijk om rechtsreeks een Laventure te bemachtigen. Maar toevallig scrolde ik weer eens door Chrono24 en kwam deze prachtige groene dial sous marine tegen voor een hele schappelijke prijs (in tegenstelling tot de meeste exemplaren die bovendien ook nog eens importheffingen bevatten …).

Zal een paar dagen duren voor hij hier is, maar zal dan wat foto’s plaatsen. Ik heb meteen ook maar een licht groene originele strap erbij gekocht, dus ook die is onderweg! Het is nu al een vrolijk pasen : )

Ben benieuwd of er nog meer Laventure bezitters en liefhebbers zijn hier. Fratello heeft er in ieder geval wat mooie woorden over geschreven: Laventure Sous-Marine Hands-On Dive Watch Review

PS. Met weer een nieuwe incoming duiker heb ik besloten ook definitief afstand te doen van mijn Rolex Submariner 5513 uit 1972. De mooiste in mijn collectie, maar ik draag toch liever een echte toolwatch. Ik hoop dat hij hier op het forum een nieuwe liefhebber tegenkomt!

22 likes

Gefeliciteerd !
Ben benieuwd naar de foto’s.
Zo zie ik er niet veel van.

1 like

Ik ook :wink:

Deze had ik (nog) niet op mijn radar. Daar ga ik me eens in verdiepen.

De sandwich dial vind ik echt wel een nice touch👌

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd! Gaaf horloge! Nog nooit van gehoord. Artikel met belangstelling gelezen. Benieuwd hoe ie bevalt en of ie de (in mijn ogen toch echt wel pittige) prijs waard is, wat jou betreft.

1 like

Ziet er prima uit, zeker met de groene dial!

1 like

Gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar meer foto’s!

1 like

Wat een pracht van een toolwatch, @Franktudor.

Een goede Pasen en veel plezier van je Laventure!

1 like

Heb een NA post gemaakt dus beter deze even te verwijderen of te archiveren. Kan een van de Level 3 leden deze even verhuizen of titel aanpassen?