NA Laventure Sous-Marine

Het was even wachten, met dank aan wat gestuntel bij PostNL. Maar ik was extra blij toen gisteren onaangekondigd een pakketje uit Frankrijk voor mijn deur stond. Geleverd bij de buren zonder de vereiste handtekening. Oeps …

Maar de inhoud van het pakket daar ging het om. En dat viel niet tegen! De unboxing van de Laventure is echt een feest. De Jules Verne geïnspireerde boekcase is prachtig en kan zo de boekenkast in. Ook het papierwerk is in stijl afgewerkt.

Het horloge is echt fantastisch afgewerkt. Ik zal wat macro shot maken binnenkort, maar hier wat eerste plaatjes. De groene gradiënt dial doet het goed met de gouden wijzers. Een echte toolwatch, met een afwerking die niet onderdoet voor Rolex of Omega. Alleen zonder al te veel gepolijste delen aan de buitenkant, wat het een stoerdere en tegelijk ingetogen duiker oplevert.

De case van 41 mm heeft een iets grovere bezel dan bijvoorbeeld mijn seadweller en draagt daarom ook een fractie groter. Maar zeker niet groter dan mijn Seamaster. De rubber band is van fantastische kwaliteit en mooi zacht. Overigens wel een dure accessoire met 140 CHF voor de strap, 90 voor de SS buckle en 60 voor verzending. Maar de groene strap is niet standaard en maakt het in mijn optiek wel echt tot een uniek horloge. Kortom: Grote blij!

46 likes

Prachtig! En die zie je niet elke dag.

1 like

Ik had nog nooit van dit merk gehoord, maar wat een mooi horloge!

Prijzig? Zwitsers maken toch niks prijzig. Een lekker stukje chocola is al een halve rib waard :stuck_out_tongue:

Geniet ervan, de zonnige dagen zijn in aankomst!

2 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Een prachtige aanwinst, helemaal mijn stijltje ook :ok_hand:

Zeker goed uitgewerkt. Mooie originele sandwich dial ook. Veel draagplezier.

Kijk dat zijn de betere Nieuwe Aanwinsten.
Heb er ook naar gekeken, maar even overgeslagen.
Misschien een volgende keer. Leuk merk !
Veel draagplezier !

1 like

Mooie verschijning!:ok_hand:

Gefeliciteerd met deze verrassende NA Frank👍🏻. Geniet ervan

5 likes

Dat is een bijzondere verschijning! Van harte met je nieuwe aanwinst. :blush: :+1:

Leuk om er hier eentje te zien! Ze maken hele leuke horloges vind ik.

proficiat, veel draagplezier!

Bijzonder horloge. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

Haha. Ja, ben ook veel te laat geweest met mijn reactie. Niet goed opgelet…

1 like

Hallo Steven, ik ken je verder niet, maar fijn dat je ook iets bijdraagt. Ik ben nu een paar jaar lid van dit HF. Ik heb geleerd dat er allerlei soorten leden zijn. Je hebt leden die dagelijks graag hun persoonlijke mening geven op allerlei posts. Er zijn ook leden die af en toe een exotisch horloge kopen en er achter komen dat het misschien niet helemaal hun ding is en vervolgens blij zijn dat het HF er is met misschien wel een andere liefhebber. In welke categorie val jij eigenlijk Steven?

Gaat prima hoor :slight_smile: Ik had die Ts misschien wat verkeerd begrepen.
Sorry dat ik je voor een azijnpisser aannam, die zwerven hier soms ook rond : )

1 like

Dan mijn excuses dat ik je opmerking helemaal verkeerd opvatte : )
Inmiddels al wat animo op C24 voor de Laventure, maar net zo lief verkoop ik hem hier! Dus dank voor de aandacht voor het topic : )

1 like